OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
Laakerit kuluneet, öljypumpun imusihti tukossa. Normaali paskakuntoinen T7 moottori
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
Fixed.Coltti kirjoitti:Laakerit kuluneet, öljypumpun imusihti tukossa. Normaalikuntoinen T7 moottori
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
Ja silti haluan tommosen
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
Niin. Onhan mullakin yksi tollainen
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
Kannattaa ostaa tollanen moottorivikasena tai että huono moottori näkyy hinnassa
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
Mitä täällä foorumilla seurannut T7 huohotusjuttuja niin Aeroissa keskimäärin
vähemmin ns karstakeissejä?
Ihan hyvä idea tarkistaa öljytasoa ihan konehuoneen puolelta ennen koeajoa kun
näitä T7 etsii. Itse myös havainnut yksilön jossa taso oli juuri alle minimin ja vinkkasin myyjälle. En koeajanut.
Jos taso on OK niin voihan se olla juuri lisätty joten siltä osin ei voi varmuudella tietää
onko moottori OK.
vähemmin ns karstakeissejä?
Ihan hyvä idea tarkistaa öljytasoa ihan konehuoneen puolelta ennen koeajoa kun
näitä T7 etsii. Itse myös havainnut yksilön jossa taso oli juuri alle minimin ja vinkkasin myyjälle. En koeajanut.
Jos taso on OK niin voihan se olla juuri lisätty joten siltä osin ei voi varmuudella tietää
onko moottori OK.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
Öljyähän tuossa yksilössä oli....
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
Vaimoni kävi tänä aamuna kaverinsa kanssa myös potkimassa kyseisen auton renkaita, auto on kuulemma tänään lähdössä käymään saab-huollossa saamaan tuomion.
Kuulemma hinta tippuu roimasti jos tuomiona moottori sökö.
Saabinsti: Mitä muuta epäkohtia löytyi, eivät antaneet koeajoon enää ?
Kuulemma hinta tippuu roimasti jos tuomiona moottori sökö.
Saabinsti: Mitä muuta epäkohtia löytyi, eivät antaneet koeajoon enää ?
9000 CSE 2.3T A -96
#2344
#2344
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
En vielä enempää luettele, odotan puhelua liikkeestä miten käy(päästäänkö vielä hieromaan kauppaa).
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
-
- "Turbo"
- Viestit: 274
- Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
- Paikkakunta: lohja
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
Soiva peli, onhan toi aito AERO, eikä mikään Sarjula sport
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
Niii, on niitä vahvempia aero osia....usvaa putkeen kirjoitti:Soiva peli, onhan toi aito AERO, eikä mikään Sarjula sport
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
Paljonko jouduit maksamaan ja mikä oli koneen tuomio ?Saabinsti kirjoitti:En vielä enempää luettele, odotan puhelua liikkeestä miten käy(päästäänkö vielä hieromaan kauppaa).
9000 CSE 2.3T A -96
#2344
#2344
Re: OG 9-3 Aeroa ostamassa CFU-595 (käyty katsomassa)
"poikkeuksellisen hyvä huoltohistoria", tyypillistä trokarinilkin hehkutusta.
Maaliskuun lopussa autosta kaupoissa entisen omistajan kanssa jolle auto oli jäänyt ylimääräiseksi.
Eli tolla on ajettu, ja vain ajettu pelkällä öljynvaihtohuolloilla- joita tehty n. 20-25tkm välein/kerran vuoteen- pääkaupunkiseudun/Etelä- Suomen suolasumussa .
- kone täristi tyhjäkäynnillä
- huohotin letkut kaikki ihan finaalos
- vetari hölsky n. sentti puoltoista, eli ns. holkkivika
-> laatikko kuivana, mikä myös vienosti kuului rahinana
- alustan puslat finaalos
- pakoputki vaihtokunnossa
- alustan ruosteet
- hainevä halkeillut
- takalokasuojan kaaret ruosteessa
- kuskinpenkin sivumuovi kiinnikkeet revenneet
- tuulilasi vaihtokunnossa
Nämä nyt nopeasti tuli mieleen.
- erittäin huono perstuntuma koeajossa, eli auto sippi.
Auto meni lopulta jopparille hintaan 2500€.
Eli härskiä touhua laittaa täysin projektikuntoinen auto usean tonnin nousulla kehujen kera samantien myyntiin.
Maaliskuun lopussa autosta kaupoissa entisen omistajan kanssa jolle auto oli jäänyt ylimääräiseksi.
Eli tolla on ajettu, ja vain ajettu pelkällä öljynvaihtohuolloilla- joita tehty n. 20-25tkm välein/kerran vuoteen- pääkaupunkiseudun/Etelä- Suomen suolasumussa .
- kone täristi tyhjäkäynnillä
- huohotin letkut kaikki ihan finaalos
- vetari hölsky n. sentti puoltoista, eli ns. holkkivika
-> laatikko kuivana, mikä myös vienosti kuului rahinana
- alustan puslat finaalos
- pakoputki vaihtokunnossa
- alustan ruosteet
- hainevä halkeillut
- takalokasuojan kaaret ruosteessa
- kuskinpenkin sivumuovi kiinnikkeet revenneet
- tuulilasi vaihtokunnossa
Nämä nyt nopeasti tuli mieleen.
- erittäin huono perstuntuma koeajossa, eli auto sippi.
Auto meni lopulta jopparille hintaan 2500€.
Eli härskiä touhua laittaa täysin projektikuntoinen auto usean tonnin nousulla kehujen kera samantien myyntiin.