
Edit: eli siis kolmessa osassa jos se tarkistusluukku lasketaan mukaan?
Jos on enempi ajettu jo autolla/vesipumpulla niin kannattaa ehkä vaihtaa samalla vaivalla koko vesipumppu. Varaosana tiivisteineen n. 50€. Eilen vaihdoin vaparitonnariin ja n.2tuntia meni. Vaseliiniä tiivisteisiin ja moniurahihna lukituksella pois tieltä. Sivuputkea en käyttänyt irti vaan asettelin pumpun siihen putkeen.Kyllä nyt näyttää siltä että on pakko kaivaa tuo vesipumppu irti tuon prkl:een tiivisteen takia.
En saa sivuputkea liikkuman millään niin paljoo että saisi tiivisteen väliin järkevästi.
Onkohan nyt sitten kovempi homma purkaa vesipumpun puoli vai sivuvirtaus putken kiinnitys?
Ari
Etummainen osa riittää jos tuota auki käyttää, varmaan onnistuu pumpun vaihto vaikka ei tuota irroittaisikaan. Itse kyllä otin irti että näkisikin jotain ja sai ainakin hyvin tuon moniurahihnan lukituksen paikoilleen.Siis sisälokasuojahan on kahdessa osassa, eli otettava molemmat irti niin pitäisi näkyä??
Täälläpäin on mennyt jo ainakin 3kipaletta motonetistä ostettuja vesipumppuja lyhyessä ajassa. Eri tonnareissa siis. Kuinkais muilla ovat pelanneet?j0ne kirjoitti:Jos on enempi ajettu jo autolla/vesipumpulla niin kannattaa ehkä vaihtaa samalla vaivalla koko vesipumppu.
Minkä valmistajan pumppuja Motonet myy?Wiljami kirjoitti:Täälläpäin on mennyt jo ainakin 3kipaletta motonetistä ostettuja vesipumppuja lyhyessä ajassa. Eri tonnareissa siis. Kuinkais muilla ovat pelanneet?j0ne kirjoitti:Jos on enempi ajettu jo autolla/vesipumpulla niin kannattaa ehkä vaihtaa samalla vaivalla koko vesipumppu.
.
Grafin ainakin viimeksi sieltä sain, samoin AD:sta. Tiiviste ja o-renkaat tulee mukana juu.Minkä valmistajan pumppuja Motonet myy?
prkl... Tulikohan nyt laitettua jotain p**skaa.j0ne kirjoitti:Grafin ainakin viimeksi sieltä sain, samoin AD:sta. Tiiviste ja o-renkaat tulee mukana juu.Minkä valmistajan pumppuja Motonet myy?