Hyvin mahdollista. Tapanani on ajella kirkkaalla päivänvalolla kaupungissa tuolla kuusivolttisella Kuplalla parkit päällä. Suurimpana syynä se, että jos pitää aina ajovaloja päällä ja käyttää autoa lähinnä kaupunkiajossa, niin viimeistään heinäkuussa huomaa akun hiljalleen tyhjentyneen. Ei taida olla kuplan sähköjärjestelmää mitoitettu siihen, että aina kun kone käy, on päällä myös valot ja radio, eli reilusti yli puolet auton sähkölaitteista.
En silti ikinä laittaisi 49-vuotiaaseen kuplaan LED-päiväajovaloja.
Näin liikenteessä Nissan Juken, jossa irrotettava vetokoukku paikallaan. Huomiota herätti se, että jostain itselleni tuntemattomasta syystä irrotettavan koukun kiinnitystä ei ilmeisesti ole voinyt laittaa auton keskilinjalle. Koska vetokuulan tulee kuitenkin olla keskellä, tulee vetokoukun varsi puskurin alta noin 45 asteen kulmassa sivulta. Aika erikoinen ratkaisu, ja ensimmäisenä aloin pohtimaan minkälaisella tuennalla tämän kestävyys kärryn vetämisessä ja varsinkin mahdollisissa ääritilanteissa on ratkaistu.