.
Eläköön tomaatti! arvostan tosi paljon sitä että pidät auton vakiona lähes, ja säilytät mahdollisuuden museointiin. Kyllä toi 79 vuosimallin satku on jo sellainen ilmestys, että jos sitä lähtisi ulkoasun puolesta tuunaamaan, niin minä poistuisin välittömästi ooppeliklubin jäseneksi!!! :)
Tsemppiä vaan projektille, eihän tuon vuoden satkuja ollut kuin muutama kymmenen enää rekisterissä.
Tsemppiä vaan projektille, eihän tuon vuoden satkuja ollut kuin muutama kymmenen enää rekisterissä.
Viimeksi muokannut lucaf, Ti Elo 22, 2006 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Auto sai vihdoinkin uuden värin pintaansa!Maalaus vaan mielestäni epäonnistui mokamaamanieni pohjatöiden takia.Muuten autossa on hyvä maalaus mutta takalokasuojat peilaavat erittäin selkeästi.Eli kun autossa oli käytännössä läpimädät takaloksut niin ne jouduttiin vaihtamaan kylkipokkaukseen asti.Noin isojen peltiosien vaihto taas tiesi sitä että pelti hitsatessa venähti vaikka varovasti yritettiin hitsata.Kittauksien ja pohjamaalissa ollessaan silmällä näytti että hyväthan ne.Mutta kiiltävässä pintamaalissa ollessaan totuus paljastui..Oli jo maalarin kanssa puhetta että maalaa syksyllä myös tuon mun -74 99:n.Täytyy samalla korjauttaa nuo kohdat ja teettää pohjat ammattilaisella.. Ellei sitten jostain löydy ajanmukaista tarrasarjaa kylkeen.Autoonhan tuli alkuperäinen ruukunruskea väri niinkuin sleeperiin sopii
Mutta pääasia että homma meni eteenpäin-hyvä näinkin!
Mutta pääasia että homma meni eteenpäin-hyvä näinkin!