Mitäs mieltä olette?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
qaw
"Saabisti"

Re: Mitäs mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja qaw »

NinetyNine kirjoitti:·Sisusta: 900:n kojelauta ja keskikonsoli, siniset Cobra Monaco kuppipenkit ja Sabelt 4-pistevyöt olkatoppauksilla, 900 -84 Turbon sininen takapenkki, AutoMeter kierrosluku- ja ahtopaineen mittari
Damn, eikö mulla olekaan ainoa 900:n kojelaudalla varustettu? Onko sulla myös tulipelti ja lämmityslaite satkusta? Kuvia? :)
·Muuta: Katsastettu ja hyväksytty syksyllä 2004 185hv:lla.
Saitko AKElta luvat 185hp:lle vai miten tuo onnistui? Se Saabin lappunenhan kun ei tuohon riitä vaan katsastusmies on mokannut jossei erityislupia ole... ja auto näinollen laiton.

No, taitaa 100% lailliset autot olla tällä foorumilla muutenkin aika harvassa :)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
tomaatti
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

No eipä tuo mun makuun ole.Auto tosin paranisi silmissäni 100prossaa kun ottaisi teini luomet ja kalvot pois...Mutta hienostihan toi on rakennettu vaivaa säästelemättä,onnittelut.

Ps.Jos otteessa lukee muutokset se on silloin laillinen.
Jarski
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Jarski »

V-M kirjoitti:Nuo teini "luomi" viritykset ON KARMEITA! MIKSI niitä pitää laittaa? Muuten hivelee kyllä silmää.

V-M
Mä en tajuu tätä et jos autossa on tummat lasit tai valoluomet, niin se on heti teini? :roll: Vähän perusteluja mukaan! KIITOS!!!
Jos on korviaan myöten kusessa kannatta pitää suunsa kiinni.
jsuomi
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Jarski kirjoitti:
V-M kirjoitti:Nuo teini "luomi" viritykset ON KARMEITA! MIKSI niitä pitää laittaa? Muuten hivelee kyllä silmää.

V-M
Mä en tajuu tätä et jos autossa on tummat lasit tai valoluomet, niin se on heti teini? :roll: Vähän perusteluja mukaan! KIITOS!!!
Mää oon samaa mieltä, luomet ja tummennukset on siistei. hitto ku saabbiin ei saa simmosii kone peltei ku saa golfiin et siin on luo0met on kiin konepellis. Täytyy rakentaa ite koko konepelti hiilikuidusta rakentaa tommonen siihen ja iskee evo-scooppi ja ralli konepelti kiinitykset.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
Vastaa Viestiin