T5 ja T7 öljypohjista

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Hessu
"Hölösuu"
Viestit: 2076
Liittynyt: To Touko 08, 2003 10:10
Paikkakunta: Häijää

T5 ja T7 öljypohjista

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Moro,

Sovittelin tuossa -98 tonnarin konepakettia "vääränmerkkisen" projektiauton keulille. Näyttää siltä, että moottoria ei voi laittaa eteenpäin kallelleen kuten tonnarissa vaan pystympään. Tästä johtuen öljypohjan alaosa ei ole enää vaaterissa vaan viettää taakse päin aika reilusti. Se jää myös melkoisen alas eli pohjakosketusten kanssa saisi olla tarkkana.
Onko muissa Saabin malleissa pohjaa joka kävisi paremmin vai hitsaillaanko?
Keme
"Viggen"
Viestit: 661
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Re: T5 ja T7 öljypohjista

Viesti Kirjoittaja Keme »

T5 NG900 / 9-3 öljypohja on ehkä paremmin pystyasennukseen sopiva, kun siinä on tasainen pohja. Täytyy napata kuva moisesta tuossa illemmalla.
jeeeeeee!
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: T5 ja T7 öljypohjista

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

ng900, og93 ja femman öljypohja sopii paremmin pystyasennukseen. T7 mallilla erona on öljyloukon purkuliitos. Tonnarin lohkossa olevan öpohjan ohjausholkinkin voi poistaa jos vaihtopohjassa sitä ei ole
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Hessu
"Hölösuu"
Viestit: 2076
Liittynyt: To Touko 08, 2003 10:10
Paikkakunta: Häijää

Re: T5 ja T7 öljypohjista

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Kiitoksia tiedoista. Pitääkö tässä taas ostaa varaosa-auto pihan koristeeksi? :)
Vastaa Viestiin