Olen lukevinani takaluukusta 2.0T (iso tee). Eihän sellaista ole femmasta olemassakaan. Ilmoituksessa kuitenkin ihan oikeat tehot ja 2.0t (pieni tee). Ehkäpä omistaja on liimannut bilteman krominumerot takaluukkuun
Lisäksi ilmoituksen co2-päästötiedot eivät pidä paikkaansa, vaan ovat rekisteritietojen mukaan 244 g/km.
Epäilyttäviä pikkuasioita...
En halua saivarrella, mutta kuinka moni Saab vastaa tekniikaltaan / tehoiltaan sitä mitä lukee takaluukussa tai Trafi-tiedoissa?! Onneks omassa ei ole tekstejä ollenkaan..
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
JP_Vette kirjoitti:Ja mä laitoin dieselin takakonttiin Biopower-lätkän, niin ei tartte huoltoasemilla kuunnella E85:sta pätemistä
No nyt niitä valistajia luulisi olevan entistä enemmän. Panikoivat ensin että lopeta tankkaus välittömästi, ja painavat pumpusta vielä hätäkatkaisijaa kun luulevat että tankkaat dieseliä bensavehkeeseen.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
3J kirjoitti:Panikoivat ensin että lopeta tankkaus välittömästi, ja painavat pumpusta vielä hätäkatkaisijaa kun luulevat että tankkaat dieseliä bensavehkeeseen.
Tota en kyllä ajatellu ollenkaa Pitää olla jatkos tarkkana
Se on muuten jännä, että amerikan yhdysvalloissa nuo ajovalojen muovit menevät suhmuraan paljon nopeammin kuin muualla. Toki sen ymmärtää, että aurinko paahtaa muovit jossain teksasissa, mutta omien havaintojen mukaan alle kymmenenvuotiaissa autoissa on muovit sumeana myös itärannikon pohjoisissa osavaltioissa, joissa aurinko ei paahda juuri sen enempää kuin jossain Skånessa.
Ite Philadelphiassa asuneena voin vahvistaa havainnon - lamput tosiaan sumenee sielä eri tahtia ko täälä. Mutta eipä sitä Einstein tartte olla että tuon ymmärtää - kattoo vaikka kartasta ni Philadelphia on Madridin korkeudella ja suomen mittakaavan kesä kestää sen 8kk (2kk on syksyistä, 2kk on helvetillinen pätsi). Sielä palaa autoista maalin päältä lakkaukset jos ei suojele ja nuo valot sumenee mutta ei ne sitte kyllä kovin helpolla ruostu (jos ei ihan rannassa asu tai sitte vuorilla missä on talvi ja sitä suolaa)
2xSaab, ikäeroa vaatimattomasti vajaat 36 vuotta
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--
Ihmetyttää vain tuo toinen vaihtoehto mihin haluaa vaihtaa. Jotenkin tuntuu että ei arvosta paljon Hirschiä jos haluu vaihtaa Galiberiin.
¨Vaihto myös Saab 9-3 Aero -04 ->
Tai Dodge Caliber Srt4¨
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.