Eikös se mitata anturi kerrallaan irroitettuna boxista...??????? Jos ne on paikallaan boksissa niin sehän mittaa myös boxin sisäisen vastusarvon...???????????
900 I 16 Kat kirjoitti:Eikös se mitata anturi kerrallaan irroitettuna boxista...??????? Jos ne on paikallaan boksissa niin sehän mittaa myös boxin sisäisen vastusarvon...???????????
Joo niinhän se pitäisi mitata, jos saisi käteen sen anturin niin kaiken parasta.
Breakout boxilla saisi viksusti vaan oli kyse kotikonstista.
Antureissa irti otettuna vastus kaikissa noin 1045 ohmia.....ilmeisesti kunnossa.......Mistähän vikaa lähtis etsimään ??? Liitokset tarkastettu......prkl
900 I 16 Kat kirjoitti:Antureissa irti otettuna vastus kaikissa noin 1045 ohmia.....ilmeisesti kunnossa.......Mistähän vikaa lähtis etsimään ??? Liitokset tarkastettu......prkl
Mikäs sulla on niinku oireena?. Merkkivalo palaa vai?.
Merkkivalo palaa jatkuvasti ja jarrut pelaa normaalisti.....ONKO TUO JUMPPAUS ABS BOXIN LIITTIMEN VIERESSÄ OLEVA LIITIN...sitä ei ole jumpattu eikä kytketty mihinkään...johtojen väriä en muista...
Päteekö ohje myös tonnariin? Kaverilla meinaan olisi abs:in kunnostus edessä.. valo palaa joskus.. jos palaa.. ja kaikki pyöränanturin johdot ainakin roikkuu katkonaisena auton alla..
900 I 16 Kat kirjoitti:Merkkivalo palaa jatkuvasti ja jarrut pelaa normaalisti.....ONKO TUO JUMPPAUS ABS BOXIN LIITTIMEN VIERESSÄ OLEVA LIITIN...sitä ei ole jumpattu eikä kytketty mihinkään...johtojen väriä en muista...
Jos siinä on vain 2 nastaa niin se on diagnostiikkaliitin.