viggen kirjoitti:Ihmetyttää vain tuo toinen vaihtoehto mihin haluaa vaihtaa. Jotenkin tuntuu että ei arvosta paljon Hirschiä jos haluu vaihtaa Galiberiin.
¨Vaihto myös Saab 9-3 Aero -04 ->
Tai Dodge Caliber Srt4¨
Otan mieluummin vaikka 4krt/kk turpiin kuin ajelen Caliberilla, kohtuullinen inho päällä k.o mallia kohtaan; molempia saabejani kolhittu 1v sisään brutaalisti, molemmilla kerroilla vastapuolena Caliber. Ja Caliberhan on vielä jopa rumempi kuin Nissan Qumqwat.
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
Ei nettiautosta, mutta tämän päivän Turun Sanomissa oli jokamiehen markkinoilla myynnissä VW Passat 2,0 TDI DSG 4Motion. Vuosimallia ei mainittu, mutta kuvan perusteella MY2010 tai uudempi (B7). Mittarilukema vaatimaton 345000 km ja hintapyynti vielä vaatimattomampi 26500 euroa
Miksi ostaa samalla hinnalla alle puolet tuosta ajettu vastaava volkkari, taikka täysin uusi perusmallin etuvetopassatti, kun voi ostaa noinkin hyvin sisäänajetun version
Ei se sinänsä yksistään tuota nykyhintaa perustele. Ja miten lie korjattu kupat kaarista, pakkelia päälle ja ruiskuhoito?
Voi olla, että kaaret maalattu, mutta tuskin on ammattimaalari kuitenkaan suihkinut. Myllyttämällä saa ihmeitä aikaan, konepeltiä nimittäin tuskin on maalattu ja Joupin kuvassa näyttää melko laikukkaalta.
Hinta on kyllä "mielenkiintoinen".
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Nyt revitään td04-15t:stä 400hp, ahdot tosin nyt 0,5-0.8, aika paljon soutaa...samaa autoa muistaakseni kaupiteltu pitkin talvea. http://www.nettiauto.com/saab/900/6454695
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910