kun sylinterissä on 2 tai useampia tiivareita, niin tiivari herkästi lipsahtaa edelliseen uraan ja kenkku kaivella ylös / vaara vahingoittaa tiivaria.
Olen kikkaillut seuraavasti:
-laittanut jonkun hyvin ohuen/ taipuisan nauhan/ rihmanpätkän/ johtimen muovikuoren tms tiivarin reiän läpi ja sen avulla pyörittäen/ avittaen siirtänyt tiivaria ja estänyt sitä putoamasta edelliseen uraan.
- poistanut apuneuvon ennen lopulliseen uraan päästämistä
kytkin ongelmaa 900
Re: kytkin ongelmaa 900
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: kytkin ongelmaa 900
turbotekniikan nostin toisen vaparisatkun keulille.
kytkintyösylinterin jätin putkenvaraan sivuun ja laitoin toimivana siihen turbon kytkimen kanssa toimimaan koska siinä edellisessä kopassa ei turbon työsylinteri oikein irrottanut hyvin vaan poljin sujahti pohjaan tai jumitti kantamaan.
tuossa nykyisessä taitaa olla sama vika, jarrunesteet näyttää aika tummilta, onkohan vikaa syytä hakea kytkimen työ vai pääsylinterin päästä ?
kytkintyösylinterin jätin putkenvaraan sivuun ja laitoin toimivana siihen turbon kytkimen kanssa toimimaan koska siinä edellisessä kopassa ei turbon työsylinteri oikein irrottanut hyvin vaan poljin sujahti pohjaan tai jumitti kantamaan.
tuossa nykyisessä taitaa olla sama vika, jarrunesteet näyttää aika tummilta, onkohan vikaa syytä hakea kytkimen työ vai pääsylinterin päästä ?
jos saabismi on sairaus niin se on mieli sairauteni
b202+b212 5d bj92, b202 bj88 3d+2d, bj89 202 3d + 5d kjetkat, bj83 gli, pobeda, volga22+24u,scottsdale,lada 2107i,vagoneer73,mb123td,isuzukb4wd,kawa100g7,fo-dexta
b202+b212 5d bj92, b202 bj88 3d+2d, bj89 202 3d + 5d kjetkat, bj83 gli, pobeda, volga22+24u,scottsdale,lada 2107i,vagoneer73,mb123td,isuzukb4wd,kawa100g7,fo-dexta