viistokeulaksi

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
kaarilahti
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja kaarilahti »

Miksi kritisoimaan toisen saab-harrastajan makua näissä asoissa, ja tuomitsemaan rakenteluja, oltais kaikki mieluummin tyytyväisiä kasvavasta joukostamme, jotka viitsii pitää näitä jo-klassikoita ja tulevia klassikoita edes hengissä. Ja voihan ne alkuperäiset palikat aina säilöä, ja jos ei säilö, niin varmasti vielä vuosikausia niitä saa sitten ainakin käytettynä hommattua meiltä asiaa harrastavilta. Onhan tuo oman Saabin rakentelu mieleisekseen mielestäni huomattavasti parempi vaihto-ehto kuin hilata kaikki vähän vikoja omaavat yksilöt sulattoon. Ja antaahan ne rakennellutkin yksilöt hieman väriä ja keskustelun aihetta keskuudessamme.
Tietenkin jokainen mielipiteensä antaa, ja pitääkin, että sitä keskustelua syntyy, mutta täytyisi senkin tapahtua kaiken "hyvän maun rajoissa".
Ollaan reiluja toisen maulle ja mielipiteelle niin kaikilla on mukavampi tuoda esiin niitä omia projekteja!
Itse arvostan sekä alkuperäisiä että rakenneltuja versioita.
artsi j
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja artsi j »

Pahoittelen kärkevää kirjoitustapaani!

Ei ollut tarkoitus tuomita tai loukata ketään. Olen vaan intohimoinen alkuperäisyyden puolestapuhuja. Toin mielipiteeni väärällä tavalla ilmi.

Vielä kerran pahoitteluni.
hiphop
"Aero"

Viesti Kirjoittaja hiphop »

Oho...??? Mitäs pitäisi sanoa syntyneeseen kesksuteluun. En odottanut kylläkään negatiivisyyttä moodauksesta. Ymmärrän kyllä auton alkuperäisyyden arvossa pitämisen, mutta kyseisen auton kuntoon laittamisessa on kylläkin isommat panokset kysymyksessä kuin pelkkä alkuperäisyyden ylläpitäminen. Hyvien umpioiden saaminen on kylläkin vaikeaa...jos ei mahdotonta. Ja jos löytyy niin ei ne ihan parilla kympillä irtoa harvinaisuuden takia. Umpiot ovat huonot kyseisessä autossa. Kyseinen auto ei ole minun vaan tyttären joka saa kohtapuolen kortin ja innoissan haluaa saabista tehdä makunsa mukainen auto. Eka auto on suuri kokemus ja sitten kun vielä itse saanut olla mukana sen hankinassa ja kunnostamisessa. Ollaan paljon katseltu erilaisia kuvia tehdyistä saabeista. Hän halua pientä muutosta juuri nokkaan mutta silti pitää saabin kauniin muodon. Auton haluaa maalata mutta alkuperäisin värein. Tyttärellä ei hirveitä raha omaisuuksia ole joten kun kuuli että Carimat antaa osia autostaan oli hymy korkealla. Ja mikä sen mukavampaa kuin yhteistyö oman tyttären kanssa auton harrastuksessa. Eikä unohdeta sitä että tustutaan uuteen saab harrastajaan näiden osien myötä. Saab on kylläkin OK sellaisena kuin se on alkuperäisine osineen mutta joskus joutuu tekemään kompromissin joidenkin asioiden välillä halveksimatta alkuperäis rakentajia.
Vastaa Viestiin