Joo, näin pääsi lakruille käymään. No, sh*t happens ja elämä jatkuu, joten edetään nyt tonnarilla kotva.
Koska ratti oli silminnähden kauheassa kunnossa, ajelin Jokelan kautta kotiin. Pysähdyin matkalla myös Hyvinkään Mutunetissä, josta löytyi vähän kemikaaleja, työkalua sekä yllättäen Febi Bilsteinin moottorin ylätuet. Otin siis kotona akulta piuhan irti, odottelin aikani ja ei kun ruuvaamaan.
Ekana penkki irti, niin on kivasti tilaa ruuvata ruoria:
Ratin sivuilta löytyy tulpat, joiden alta löytyy ruuvit, jotka auki ja ilmapussi irti:
Rattia ei saa lyödä irti, mutta rohkenin varovasti kevyesti vähän naputella ja kah, se irtosi yllättävän helpolla:
Uusi paikoilleen, piuhat kiinni ja bagi myös:
Sitten penkki takaisin paikoilleen. Mutta perskuta, joku ehti tässä välissä pölliä repsikankin jakkaran!
Ihan kuin kuskinkin jakkara olisi saanut rusketusta Suomen suvessa. Sehän ehti kasvaa sähkösäätöiseksi nahkacontouriksi. Mites nyt näin pääsi käymään?
No, etitään se nilkki joka vei repsikan penkin ja riistetään jakkara takaisin:
Jälleen sähkönahkakonttori! Mistä näitä sikiää...?
Takapenkki näyttää kieltämättä vähän eripariselta. Mutta ei anneta sen häiritä, olen melko varma että sinnekin löytyy nahkakonttoria melko helpolla, kun kerran etupenkkejäkin suorastaan parveilee maisemissa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla