![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Lähinnä vaan hirvittää ne kaikki halvimman pään tonnareista kuullut kauhutarinat ja meikäläisen budjetilla pyörittäisiin väkisinkin juuri siellä.
Osta vaan se Vesan satku (sitä kuitenkin oot katellu), niin mää haen tonnarin. Voit sitten nauraa kun ilmoitan porsiuksesta aiemminvmt kirjoitti:Kauhee sisäinen vääntö auton ostamisen kanssa. Pitäiskö mennä järjellä ja ostaa karvalakimpi ja oletettavasti vähän varmempi käyttöpeli eli NG-satku? Vai pitäiskö taas kerran mennä fiiliksellä ja (oletettavasti perse edellä puuhun) ja ostaa tonnari? Puhukaa mut ympäri jompaan kumpaan suuntaan.
tartu aeron ehdotukseen.vmt kirjoitti:Kauhee sisäinen vääntö auton ostamisen kanssa. Pitäiskö mennä järjellä ja ostaa karvalakimpi ja oletettavasti vähän varmempi käyttöpeli eli NG-satku? Vai pitäiskö taas kerran mennä fiiliksellä ja (oletettavasti perse edellä puuhun) ja ostaa tonnari? Puhukaa mut ympäri jompaan kumpaan suuntaan.
![]()
Lähinnä vaan hirvittää ne kaikki halvimman pään tonnareista kuullut kauhutarinat ja meikäläisen budjetilla pyörittäisiin väkisinkin juuri siellä.
Kuinka arvasitkaanaero kirjoitti:Osta vaan se Vesan satku (sitä kuitenkin oot katellu), niin mää haen tonnarin. Voit sitten nauraa kun ilmoitan porsiuksesta aiemmin.
Nimenomaan toi ajettavuus on se kynnyskysymys. Kummastakaan nyt tosin ei henkilökohtaista kokemusta oo mutta ainakaan NG:stä ei ihan hirveän mairittelevasti puhuta, toisin kuin taas tonnarista joka tuntuu saavan aika varauksetonta ylistystä kautta linjan. Se isompi tavaratilakin kelpais ja herkkujahan tonnarissa ois meikälle jo liki tarpeettomankin runsaasti. Tosin laiha lohtuhan se automaattikylmästöinti tai kauko-ohjattu keskari on siinä vaiheessa kun jotain porsii.Kupari kirjoitti:
Sen verran paljon km rullannut ng ja tonnarit yhteensä niin tonnarissa ajettavuus ja vakaus vakioalustallakin parempi kuin ng oli paranneltuna.
Itseä miellyttää myös tonnarissa paremmat sisä- ja tavaratilat ja kojelaudan malli.
Voit rueta osamyyjäksi ja rakentaa myös jossain vaiheessa halutessasi hienon tontun noista raadoista. Lisäksi voit todeta että, tosi halvalla olet ajanut ihan kohtuullisen hienolla ja mukavakyytisellä, tehokkaalla autollaKupari kirjoitti:Ollut ilmeisesti helvetin paha ihminen ainakin edellisessä elämässä ja karma iskee.
Jo toinen 2.3T tonnari 6kk sisällä joka teetättäs hommia joita ei itse pysty tekemään.
Nyt sitten on kaksi leimassa olevaa tonnaria joilla ei toisella onnistu ollenkaan ajaminen ja toisella nipinnapin.
Tule äkkiseltään mieleen yhtään omaa vehjettä joka km/remontit ja hinnat olisi ollut samoilla lukemillakaan per kilometri kuin tuo cde.Premium Override kirjoitti:Voit rueta osamyyjäksi ja rakentaa myös jossain vaiheessa halutessasi hienon tontun noista raadoista. Lisäksi voit todeta että, tosi halvalla olet ajanut ihan kohtuullisen hienolla ja mukavakyytisellä, tehokkaalla autollaKupari kirjoitti:Ollut ilmeisesti helvetin paha ihminen ainakin edellisessä elämässä ja karma iskee.
Jo toinen 2.3T tonnari 6kk sisällä joka teetättäs hommia joita ei itse pysty tekemään.
Nyt sitten on kaksi leimassa olevaa tonnaria joilla ei toisella onnistu ollenkaan ajaminen ja toisella nipinnapin.Voit myös lisätä allekirjoitukseesi ajananeesi usealla sellaisella
![]()