No samapa se lopulta kuitenkin on. Pieni paha suuresta ilosta. Ja käytännöllisyyden vuoksi voisi lisätä yhden tai kaksi kirjainyhdistelmää myös korttiin. Tällä hetkellä on vain BC, mutta josko olisi A BE C1E C vielä joskus.
Ja onhan se 68t radio-ohjattava hieno värkki. Vielä kun saisivat tuon Rauman aseman viereisen tasoristeyksen toimimaan.
Tuollainen tuli talven aikana entisöityä, Lasketaan kumminkin virallisesti prätkäksi;)
Kova historia itselleni, oli nimittäin minulla kun olin 16v. Vuonna -90. -91 vuonna myin
Pois ja viime kesänä 23 vuoden jälkeen löysin sattumalta myynnistä ja ostin takaisin.
Ekat sata kilsaa ajettu, ja neljäs tulppa kestänyt jo 65 kilsaa, jos alkaisi seoksetkin
Olemaan jo sinne päin:)
Ite ajellu tänäkesänä reilut 1500km, mutta nyt pärrä vaatii uuvet renkaat sekä ohjauslaakerin vaihdon, enneku pääsee taas rullailemaan. Se vaihtohomma vaihheessa vielä ku ei kaveri oo joutannu sitä laittammaan.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Kurssille "lähes" ilmoittauduttu. Kävin kyselemässä tuosta kortista autokoulussa ja siellä vastaanotto oli kyllä positiivinen, mutta eivät yksistään mulle ala kurssia järjestämään. Sen verran vähissä kuulemma A-kortin ajavia nykyään. Kauhistuttaako tuo 5v määräaikaisuuteen siirtyminen sitten niin paljon?
haffu kirjoitti:Kurssille "lähes" ilmoittauduttu. Kävin kyselemässä tuosta kortista autokoulussa ja siellä vastaanotto oli kyllä positiivinen, mutta eivät yksistään mulle ala kurssia järjestämään. Sen verran vähissä kuulemma A-kortin ajavia nykyään. Kauhistuttaako tuo 5v määräaikaisuuteen siirtyminen sitten niin paljon?
mitäs kortilla nykyään sillä suunnalla hintaa?
itse 3v sitten ajelin ja silloin oli 660e ja siihen tietysti viranomais jne maksut päälle...
mutta kyllä se vaan niin mahtavaa touhua on, alla -89 yamaha fzr 1000, alkuperäis lookilla ja siistinä pyritty pitämään...
Aika kallishan tuo kortti on, 786 € täällä Lappeenrannassa joutui halvimmillaan pulittamaan. Siihen päälle vielä noin 130 € viranomaiskuluja. Tietysti tässä harrastuksessa tommonen vajaa tonni kerran elämässä on loppujen lopuksi aika pieni kuluerä. Vakuutuksiin meni itseltä 723 € (liikenne+täyskasko) ja varusteiden hintaa en ole edes uskaltanut laskea. Mutta noi kulut kyllä unohtuu samantien kun lähtee tienpäälle
840€ +muut kulut. Eli siinä tonnin paikkeilla. Mainittakoon, että 10v sitte ajoin BC-kortin hintaan 800€ +muut kulut. Ja kunnollisiin ajovarusteisiin kyllä menee saman verran helpostikin.
Kannattaa ostaa kerralla kunnon varusteet, vaikka maksavatkin paljon niin säästää ku ei tartte ostaa kaksia varusteita. Siinä säästää niitten halpojen hinnan.
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
^Sepä se isoin ongelma olikii, kun ei aloittelijana tiedä mitkä on kunnon varusteita Aika monta tuntia tuli moottoripyörä.orgin foorumia selattua ja luettua käyttäjäkokemuksia eri varusteista. Köyhä kun on niin mielellään olis ostanut edullisimpia kamoja, mutta tulin sitten siihen lopputulokseen että ostin mieluummin vähän käytetyn laatupuvun kuin uutta halpista.
Viimeiset puuttuvat varusteet on erilliset polvisuojat (postissa vielä tulossa) ja sitten jonkunlaisen selkäsuojan ajattelin hankkia myös kun tuossa Rukan takissa ei ole minkäänlaista pehmustetta selässä.
Lamasyksy 2009 oli aivan loistava aika ostaa ajokamoja. Autokoulun loppuvaiheilla marssin sisään pyöräkauppaan (AH-Promotor Hyvinkäällä) ja sain paitsi loistavaa palvelua, myös hyviä syysalennuksia ja ovh:ltaan n. 1,5ke varustus (Shoein kypärä, Finnsvalan kypärähuppu, MP-Asun housut, takki, saappaat ja hanskat) irtosi juuri alle tonniin, eikä ainakaan tähän mennessä ole tarvinnut katua. Tosin kenttätesti on onneksi vielä tekemättä.
Mainittakoon, että olen samassa puljussa asioinut useammankin kerran ja joka kerta olen poistuessani tiennyt, että tänne tulen seuraavankin kerran mopokamaa kaivatessani, kun palvelu on joka kerta ollut moitteetonta. Suosittelen lämpimästi.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Huomenna jos saisi katteisiin värit, niin juhannukseksi sitten ajoon. 1,5 vuotta onkin tuo mopotin pahvilaatikossa ollut. Tosin hirveämmin ei ole poltellut pikitieajelu, pitäisi varmaan vaihtaa kurapyörään tjms. Vei vahvasti ajeluhalut kotimaan teillä, kun heitti rundin euroopassa, ja kolmena talvena myös vuokrapyörällä etelänmailla (sitä mutkapätkää kun vähän toisella tapaa).
Nooh, eiköhän se siitä, kun saa menopelin lopullisesti nippuun, ja pääsee tienpäälle...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S