Vaihteiston/moott.öljypohjan välinen tiiviste PAPERI/TERÄS?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Viltzu
"Ruisku"
Viestit: 126
Liittynyt: Ti Joulu 23, 2003 23:42
Paikkakunta: Lappeenranta

Vaihteiston/moott.öljypohjan välinen tiiviste PAPERI/TERÄS?

Viesti Kirjoittaja Viltzu »

allright siis auto on tulossa ens viikonloppun taas ajoon kun saadaa uus loota alle loota tulee jostain 900 saabista vm 86-87. Ja samalla vaihdetaa tietysti olennaista tiivisteitä laakereita JA se mikä nyt tässä ihmetyttää on se kun motonetista selailin Vaihteiston/moott.öljypohjan välisiä tiivisteitä on niitä kahden laista 8V= Paperinen ja kalliimpi 16V= Teräksinen ja minulla autona 16v mutta eikös toi ala kerta ole kuitenkin sama no joka tapauksessa onko tuolla nyt niin merkitystä kumman noista sinne laittaa paperisen vai teräksisen ???
9-5 Aero -00 Wagon
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

No,yhteen olen laittanut pelkän tiivistemassan ja on pitänyt silläkin. :wink:
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2838
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Karkkia vaan väliin sopivasti, saabin tiivisteet kusee aina.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Se teräksinen ainakin pitää paremmin mut tiiviste massa on melkee varmempaa.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Vastaa Viestiin