![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
onhan se IMMu kai halvempi tohon vs t7 autot,mutta silti
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
koneen hinnasta ei tietoa
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
100tkm maptunin paneeli vaparisuodattimella. Ei ongelmia minkään suhteen. Immu aina puhdas kun pesin sitä VV:tä niin samalla kattelin sitä myös. Eikä edelleenkään paperimallista VV:tä öljytä, eteenkään immullisissa autoissa.jykä66 kirjoitti:öljyttävä suodatin imuäänien takia,kyllä tytöt tykkää ja essonbaarissa kehutaan.
onhan se IMMu kai halvempi tohon vs t7 autot,mutta silti.
koneen hinnasta ei tietoa.
Varmasti näkee tätä autoa pitkin Pirkanmaata ja Jyväskylää kun tulee töiden vuoksi ajeltua paljon.TomiK kirjoitti:Hieno auto ja kivat osat tulee kiinni!Oot varmaankin muutaman kerran Hervannan suunnalla tullut vastaan.
Eiköhän se riitä, jykä66, että ite tykkää imuäänistä syyks pistää vv-suodatin omaan autoon kiinni, toki on aina asiallista mainita että vv-suodatin vaihdetaan vain että voi tehdä muihin vaikutukset
Ei, en usko että noin pitkälle pääsee. Dynossa john sanoi, että 315hv saattaisi olla mahdollista, mutta nykykokoonpanolla (vakio MAF/MAP anturit & männät) ei mennä tuosta eteenpäin. Kikkailemalla ratkaisut antureiden ylityksiin, vaihtamalla männät ja laittamalla ahtimeksi 18/19T:n niin eiköhän se tuolla 350hv tasolla huitelisi. Vääntöä olisi saatu 450Nm ylöspäinkin toisella softalla, mutta OG9-5:n kytkimelle ei sekään olisi hyväksi ollut.jannevillepetteri kirjoitti:Nälkä kasvaa aina syödessä..pääsisiköhän tuolla ahtimella jo +350hv lukemiin? Ainakin lähelle..hengittää varmasti yläkierroksilla paremmin kuin 14T. Ja cuuleri on aika ratkaiseva pidemmissä vedoissa. Tonnarissa huomasin cuulerin vaihdolla eron kuin olisi yksi stage tullut lisää