9-3 2.0t 2001 kalkattaa

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
repesorsa
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2014 08:12

9-3 2.0t 2001 kalkattaa

Viesti Kirjoittaja repesorsa »

Moikka kaikille! Ostin juuri ensimmäisen saabin ja en tiedä saabeista vielä mitään.

Ongelma on se et auto käy kylmänä ihan ok, mutta koneen lämmetessä alkaa alakerrasta kuulumaan kalkatus/pauke.

Onko vika kampuran laakereissa vai missä?

Saisin 9-tonnarin 2.3t lohkon ja mietin että onko b205 kansi ja b234 lohko naimakelpoisia keskenään ja jos on niin mitä mahdollisesti siinä pitää ottaa huomioon?

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen
pamppu
"Viggen"
Viestit: 559
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 16:45
Paikkakunta: Espoo

Re: 9-3 2.0t 2001 kalkattaa

Viesti Kirjoittaja pamppu »

ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
repesorsa
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2014 08:12

Re: 9-3 2.0t 2001 kalkattaa

Viesti Kirjoittaja repesorsa »

Mulla on pitkälohkon b234 vm:90 kampura, nokat ja männät/veivit käykö ne b205 lohkoon ja kanteen jäi vähän epäselväksi linkeistä huolimatta.
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: 9-3 2.0t 2001 kalkattaa

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

nokat käy, muut ei ilman melkoista metallin sulatus, valu ja koneistusoperaatiota.
Kalkattava T7 kone on kyllä käytännössä romua, ehjiä aihioita saa esmes minulta jos sellaista ei läheltä löydy jos tuo koneenrakennus on tuttua hommaa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Vastaa Viestiin