Niin tässä voortin näkemys näistä ajovaloista..

Taitavat ne päästä myös pullakahveille voortin marmorilla, jos kilahtaa.
On tuo powershifti ainakin mondeoissa toiminut moitteettomasti ja pitkään..Eski kirjoitti:Anopille pitäisi keksiä automaattivaihteinen pikkuauto. Käytettyjä tuntuu olevan aika niukasti tarjolla, joten kävinpä testaamassa uuden fiestan litraisella ecoboost-koneella ja powershift-laatikolla. Tätä powerunit-kombinaatiotahan ei ole kovin pitkään ollut saatavillakaan. Mutta sehän olikin varsin myönteinen kokemus. Fiestahan oli oikein mukavan tuntuinen ajettava, eikä vaikuttanut ollenkaan onnettomalta pikkuautolta. Kone vetää litraiseksi varsin nasakasti ja lootakin tuntui pelaavan mukavasti (kierroslukumittarista saattoi havaita, että jotain siellä lootan puolella tapahtuu). Käsittääkseni näissä fordin automaageissa ei ole DSG:n kaltaisia murheita. Kai se on vielä käytävä vertailun vuoksi ainakin tojota yaris kokeilemassa...
Eski
No niin no, 125hv on 125hv, ei mikään hiton raketti ainakaan viiden henkilön kuljetukseen suunniteltuna henkilöautonaIC1970 kirjoitti:Kävin kesälomilla koeajamassa Focuksen 125-heppaisella Ecoboostilla,..... Pintakaasupyörityksessä ihan näppärä peli, mutta kun oikeasti voimaa tarvitsi, sitä ei enää ollutkaan..... Silloinen oma Prius tuntui suorastaan voimalaitokselta, kun lähti koeajon jälkeen ajamaan.
Onko se noin kallisV.J.S kirjoitti:n. 25k€ uutena maksavan perheauton
Titanium, kyllä.Rattivaihde kirjoitti:Onko se noin kallisV.J.S kirjoitti:n. 25k€ uutena maksavan perheauton
Joo voi helevetti, ajoin tolla ekodiisselillä varustettua vuokra-fokkeria pariinkin kertaan ja kyllä, oli lähellä että en olisi vedellyt ranteita auki. Tappaa kyllä kaikki "elämykset" ajamisesta. Onhan toi bensaturbo sentään jotain ihan muuta, joustava, riittävän ripeä ja tuo hupia ajamiseen (huom, suhteellista).kribe kirjoitti:Tuo litranen bensa on kyllä varsin tykin tuntuinen sen jälkeen kun on firman 2013 farkku-focuksella ajellut. Koneena 1.6 L Duratorq TDCi, joka on aivan kamala. Vääntöä ei ole lainkaan, eikä tehostakaan ole tietoa. Satasen vauhdissa vakionopeudensäätimellä ajaessa vauhti hyytyy ylämäissä, jos kuutosvaihteella ajelee. Ohittaminen vaatii aikamoista suunnittelua ja valmistelua.
Siinähän ei ole automaattivaihteistoa sinänsä, vain jonkinmoinen alennusvaihde moottorin perässä.kimmoa kirjoitti:Jos auto saa olla hieman isompi eikä hinta rajoita niin voin viimeviikkoisen kokemukseni perusteella suositella Tesla Model S:ää. Parhaiten toimiva automaattivaihteisto, mitä on koskaan kohdalle sattunut.Ja erittäin hiljainen moottorin ääni!