Tuli äidiltä toimeksianto löytää korvaava auto, kun isä on ostamassa og-kolkkia kokonaan ittelleen. Höpisi ensin jotain toisesta og-kolkista, mutta budjetti kuulosti siltä että sen voisi juuri saada venymään MY04 farmariautomaattifemmaan, ja sitten nettiautosta kuulemma jo löytyikin joku kiinnostava kandidaatti.
Tässähän lyödään monta kärpästä yhdellä iskulla, ku mää saan taas tekosyyn ruveta selaamaan autoja, ei tartte kattella tai ajaa karvalakkikolkkia yhtä paljoa, ja muutaman vuoden päästä voin tarjoutua ostamaan femman pois uudemman auton tieltä.
Edit: Viesti 4444.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Maanantain kun jaksaa vielä paiskia töissä niin sitten alkaa KESÄLOMA !!!
Saa vihdoinkin rauhassa fixailla omaa ja emännän tonnaria, onneksi ovat samaa mallia eli entuudestaan jo tuttua homaa. Ja kun tuo mittariston polttimoiden vaihto on sen verran kypsää hommaa niin sen jälkeen kun ne kaikki polttimot on molempiin vaihdettu ja kojelaudan kannet taas paikoillaan, on aika avata kylmä olut ja mutustaa grillistä kuumaa purtavaa
SAAB 9-5 2.3T MY99 ja SAAB 9-5 2.3T MY07
Saab-Klubin jäsen #1570
SAAB 900, 9000, 9-3 ja 9-5 + OPEL ja GM "tekitykset".
GlobalTIS turvapääsy Saabeihin aina MY2009 asti.
Nykyisin myös VOLVO diaknosoinnit.
Hattula, Parola, 041-751 2551
Oli nautinto ajaa eilen illalla Porista kotiin. Laskeva aurinko takana ja tasaisesti hyrräävä auto alla. Liikennekin oli suhteellisen asiallista. Vain kaksi kertaa tuli vastaan toiseen suuntaan menossa oleva ohittelija, tosin ilman ongelmia. Ja vain kaksi peränuuskijaa koko matkalla. Bemari ja Eestin kilvissä oleva traktorin ja maasturin risteytys. Halusivat ja pääsivät ohi.
Minä pidin laillisia plus-minus 5 km/h -nopeutta. H:ki-Pori-H:ki sisältäen hieman kaupunkiajoa ja pari stoppia 7,3 l/100 km keskinopeudella 80 km/h. Näin väittää ainakin SID.
Famous last words...famus sista ord
eX: 900 -86, 900i -87, 90 -84, 900 -89, 900 16v 2.1 -92
Nyt: 9-3, -99
Jäsennumero 4687
Maksoin eilen laskuja ja huomasin, miten saldo riitti just maksettaviin laskuihin. 9 centtiä jäi tilille. Usein ollut niin, ettei riitä läheskään kaikkiin laskuihin, vaan on joutunut kysymään lisämaksuaikaa. Pitkästä aikaa tästä hyvä fiilis!
Nyt on talouden molemmat ajossa olevat peltilehmät vahattu. Hyvä fiilis tulee siitä, että meikäläisen vahausinnolla seuraavan kerran moiseen ajanhukkaan on aihetta vasta n. vuoden päästä
Harkitsen myös ERITTÄIN vakavasti ensi kerralla vahauksen teettämistä kaupallisella toimijalla, mikäli hintataso ei ole kovin paljon yli 50€. P.S: innokkaat vahailija-saabistit saavat ilmottautua, tarjoan 40€/auto pimeenä käteen käsinpesu & vahaus työsuoritteesta, työn suoritusaika kevät / kesä 2015
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
V.J.S kirjoitti:Nyt on talouden molemmat ajossa olevat peltilehmät vahattu. Hyvä fiilis tulee siitä, että meikäläisen vahausinnolla seuraavan kerran moiseen ajanhukkaan on aihetta vasta n. vuoden päästä
Harkitsen myös ERITTÄIN vakavasti ensi kerralla vahauksen teettämistä kaupallisella toimijalla, mikäli hintataso ei ole kovin paljon yli 50€. P.S: innokkaat vahailija-saabistit saavat ilmottautua, tarjoan 40€/auto pimeenä käteen käsinpesu & vahaus työsuoritteesta, työn suoritusaika kevät / kesä 2015
Käytin viime viikolla oman viitusilmän kovavahauksessa ammattilaisella. Jälki oli moitteetonta ja hinta 80€. Ei mielestäni paha pesuineen päivineen. Oli vielä hyvin hintavat tuotteet käytössä.
Normivahaus oli toki halvempi, mutta kovavahaus on huomattavasti pitkäkestoisempi ratkaisu.
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
kribe kirjoitti:
Käytin viime viikolla oman viitusilmän kovavahauksessa ammattilaisella. Jälki oli moitteetonta ja hinta 80€. Ei mielestäni paha pesuineen päivineen. Oli vielä hyvin hintavat tuotteet käytössä.
Normivahaus oli toki halvempi, mutta kovavahaus on huomattavasti pitkäkestoisempi ratkaisu.
Paljon oli normivahauksella hintaa? Oikeasti joskus 10 vuotta sitten jaksoi nauttia tosta auton jynssäyksestä itse, mutta nykyään se on lähinnä välttämätön pakko...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84