Onko muuta vaihtoehtoa irroittaa kello kuin voima? Tuntuu olevan kiinni.
Lamppu taisi olla se "pitkäviiksinen malli"?
Kellon valo
Kellon valo
5. Saab menossa
On nokkeluus...
Hätävilkku päälle jolloin voit poistaa sen kahdella pienellä meisselillä koska nupin juuresta paljastuu kaksi uraa. Keskisomella sitten pullautat kellon ulos hätävilkun reiastä ( ja ostat minulta DCC:n tai SCC:n arkisen viisarikellon tilalle ).
Jos sinulla ei ole hätävilkkua kojetaulussa <vm 92 , niin joudut kampeamaan penkinlämmittimien kytkimet ulos.

Hätävilkku päälle jolloin voit poistaa sen kahdella pienellä meisselillä koska nupin juuresta paljastuu kaksi uraa. Keskisomella sitten pullautat kellon ulos hätävilkun reiastä ( ja ostat minulta DCC:n tai SCC:n arkisen viisarikellon tilalle ).

Jos sinulla ei ole hätävilkkua kojetaulussa <vm 92 , niin joudut kampeamaan penkinlämmittimien kytkimet ulos.
Sanos taas miten nuo DCC ja SCC eroavat toisistaan...pevi kirjoitti:On nokkeluus...![]()
( ja ostat minulta DCC:n tai SCC:n arkisen viisarikellon tilalle ).![]()
Jos sinulla ei ole hätävilkkua kojetaulussa <vm 92 , niin joudut ka
mpeamaan penkinlämmittimien kytkimet ulos.
Voisinko minä laittaa sellaiset viisarikellon tilalle ????
Mulla on se "ajotietokone

Eikö kojetaulut ole samanlaisia <vm. 92 ???
mitä muita muutoksia sisällä
# 2182
SAAB 9000 2,3 cs -95 SAAB 9-3 1,8t ( 2,0 ) 2004
SAAB 9000 2,3 cs -95 SAAB 9-3 1,8t ( 2,0 ) 2004
Hakutoiminnolla löydät noista eroista, tuollaisia kolmikirjainlyhenteitä on helppo löytää hakutoiminnolla. Lue autosi käyttöohjevihkosta SCC:n kuvaus.Archie kirjoitti:Sanos taas miten nuo DCC ja SCC eroavat toisistaan...
Voisinko minä laittaa sellaiset viisarikellon tilalle ?
SCC:

DCC ja viisarikello:

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Kojetauluissa (siis siinä muovisessa paneelissa joka kiertää mittariston ja jatkuu vaihdekepille saakka.) ei ole tonnarin aikana tapahtunut tietääkseni mitään muita muutoksia, kuin hätävilkkujen katkaisijan paikka.Archie kirjoitti: Eikö kojetaulut ole samanlaisia <vm. 92 ???
Vanhemmissa se on rattiakselin suojamuovissa ja uudemmissa kellon vieressä.
Muuten pieniä näkyviä muutoksia on ollut joissain kytkimissä (esim. lasinnostimet) Cruisen viiksi on kai hieman erilainen alipaine- ja sähköversioissa. ACC:stä on kolme eri versiota. RAC-versio taitaa olla vielä hieman erilainen? Ratti on muuttunut hieman vuosien mittaan.
Tässä kojelaudan muutokset, jotka tuli mieleen.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Archie kirjoitti:Sanos taas miten nuo DCC ja SCC eroavat toisistaan...pevi kirjoitti:On nokkeluus...![]()
( ja ostat minulta DCC:n tai SCC:n arkisen viisarikellon tilalle ).![]()
Jos sinulla ei ole hätävilkkua kojetaulussa <vm 92 , niin joudut ka
mpeamaan penkinlämmittimien kytkimet ulos.
Voisinko minä laittaa sellaiset viisarikellon tilalle ????
Mulla on se "ajotietokone)jossa on kulutus, keskikulutus, ajomatka tankissa olevalla bensalla, ulkolämpötila, lataus...
Eikö kojetaulut ole samanlaisia <vm. 92 ???
Olisi myynnissä juuri edellsin ison kuvan kaltainen SCC, joka menee heittämällä vm 92:een. HINTA 110 euroa, virheetön ja toimiva!!
vm 95 vaihtui SCC:n ja ACC osalta johdotus ( SCC tosin on sisuskaluiltaan sama kuin aikaisemmin, mutta se toimitetaan yhdellä liittimellä kahden sijaan. Niihin voi tehdä muutostyön eli yksi liitin <> kaksi liitintä ). Myös EDU ja mittaristo vaihtuivat. 9000:ssa on yllättävän paljon eri versioita, vaikka ulkonäkö on pitkälle samankaltainen vuosimallien välillä.