alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Mutku menee kovempaa ku on immu vähä rikki :/
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Onko logia mutkun menohaluista ? Taas nugge heittelee vaan mutujuttuja
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Huonoo läppää mä heitän. Mut meneehän se paremmin ku lyödää liian paljo ahtoo ja vähä laihalle.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Tarkotetaanko tässä nyt sellasta MiFiä joka näkyy vain laskurissa sid infossa vai sellasta MiFiä joka aiheuttaa CE:n ja vikakoodin?vesa67 kirjoitti:Mikäli uudella immulla misfiret edelleen jatkuvat ja varsinkin E85:lla, kannattaa syytä etsiä polttoaineen syöttöjärjestelmästä. E85:sta kun joudutaan pumppaamaan litramääräisesti enemmän kuin bensaa, riippuen virityksen tasosta.
-
- "Turbo"
- Viestit: 237
- Liittynyt: Ma Marras 07, 2011 23:46
- Paikkakunta: Kouvola
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Mulla EI sytytä vikavaloa vaikka tulisi missejä.. Eilen 5 vaihteella 80-120 kaasupohjaan niin 1 miss vilahti ja tuntui. Eikä nuo missfiret NYT ollu niitä tärkeämpiä kuin mifit, mitä saa vaikka 400 kunnon revityksellä.. Saattaa pamahtaa vaikka 50 kun päästää kaasun kun vaihtaa.. Joskus vaikka vaan 5. Sitä en tiedä miksi autossa on opensid, enkä myöskään sitä, miksi maptunin tarra paksissa, kun myytiin että on Nordic steg 3... Kai sillä on pippeliä venytetty kun pitänyt joku viritarra saada. En myöskään voi olla varma onko Tässä edes nordicin softa.. Saanko mitenkään kotikonstein otettua softan tästä helvettiin? Että palaisi vakioksi 250hv. Sittenhän tietäisin jos vaikka toimisi paremmin.
Og 9-5 2.3 mitsulla "kaikki irti".
Kouvola/Lapinlahti/Iisalmi.
Kouvola/Lapinlahti/Iisalmi.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
WOT:in jälkeen tulee aina missejä vaihtaes.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Pitäisi ainakin lukea ecussa olevasta softasta ajonestonkoodi, sen jälkeen toinen ecu softattuna oikealla koodilla ja alustan numerolla paikalleen. Näin itse tekisin. Tarvitset ecun lukemiseen tarvittavat kamppeet. Oma kalustoni on Canusb, läppäri, säädettävä virtalähde ja romuauton johtosarjasta napsastu ecun liitin+kaapeli. Näistä inkeistä on saatu aikaan ohjelmointivehkeet T5 ja T7 -ecuille. Ehkä selkein homma olisi etsiä kotikulmilta joku klubilainen, jolla on valmiina toimiva laitteisto. Sen laitto ei toki ole mikään mahdoton juttu, mutta turhaa sinänsä jos ei aio harrastaa asiaa enempää kuin yhden softauksen verran.Niklas9000 kirjoitti:En myöskään voi olla varma onko Tässä edes nordicin softa.. Saanko mitenkään kotikonstein otettua softan tästä helvettiin? Että palaisi vakioksi 250hv. Sittenhän tietäisin jos vaikka toimisi paremmin.
Omassa 2,3 isossa T:ssä on vaatimattomasti viinoitettuna suunnilleen vakiot Aeron tehot ja olen todella tyytyväinen. Aika iloisesti liikahtaa Aeron vakiotehoillakin nää femmat minun mielestäni.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Tai sitten vaan kun asut Kouvolassa käyt tapaamassa Suorsaa niin loppuu se softan arvuuttelu
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Äsken katsastuksesta pois ajellessa kuvailin sidistä videota, näyttäisi menevän kutakuinkin:
Pinl 1000
mAir 524
Pinl 1500
mAir 800
Pinl 1925
mAir 1084
Pinl 1958
mAir 1120
Pinl 2013
mAir 1156
(pätkän maksimit)
Maksimin jälkeen taisi alkaa rötääminen. Ja viimeviikolla jäi myös CE-tuikku vilkkumaan Cyl1 missfire koodilla. Väsynyt ilmamassamittari?
Pinl 1000
mAir 524
Pinl 1500
mAir 800
Pinl 1925
mAir 1084
Pinl 1958
mAir 1120
Pinl 2013
mAir 1156
(pätkän maksimit)
Maksimin jälkeen taisi alkaa rötääminen. Ja viimeviikolla jäi myös CE-tuikku vilkkumaan Cyl1 missfire koodilla. Väsynyt ilmamassamittari?
Saab 9-5 Aero automaatti -01
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
mAir 1000 niin pinl pitäs olla 1700-1800, ehkä näillä kuumilla keleillä lähempänä 1800. Ilmamassamittarin vaihtaisin. Onko bensapumppua vaihettu?tiaipe kirjoitti:Äsken katsastuksesta pois ajellessa kuvailin sidistä videota, näyttäisi menevän kutakuinkin:
Pinl 1000
mAir 524
Pinl 1500
mAir 800
Pinl 1925
mAir 1084
Pinl 1958
mAir 1120
Pinl 2013
mAir 1156
(pätkän maksimit)
Maksimin jälkeen taisi alkaa rötääminen. Ja viimeviikolla jäi myös CE-tuikku vilkkumaan Cyl1 missfire koodilla. Väsynyt ilmamassamittari?
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Bensapumppu on vaihdettu reilu vuosi takaperin, PCS:ltä hankittu Walbro. Pari vuotta sitten etanoliin siirtymisen yhteydessä. Uusi suodatin taitaa kyllä jossain kaapissa olla, että voisi varmuuden vuoksi vaihtaa. Pitänee samalla vilkaista miltä IMM näyttää ja vaikka suihkia cleaneriä. Uutta sitten hankintaan jos nuo ei auta.Markkanenn kirjoitti:
mAir 1000 niin pinl pitäs olla 1700-1800, ehkä näillä kuumilla keleillä lähempänä 1800. Ilmamassamittarin vaihtaisin. Onko bensapumppua vaihettu?
Saab 9-5 Aero automaatti -01
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
tottakai kannattaa "säästää" vajaa 150e ja ajella/polkea saabia....sit ihmettelee lisää,jos hajoaa .
mielestäni turha putsailla vanhaa ja katsella miltä näyttää jne....
mielestäni turha putsailla vanhaa ja katsella miltä näyttää jne....
#2285
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Jos kyse on vain kuumalangan likaantumisesta niin eipä tuossa lie mitään menetäkään. Polkemiset lopetan kumminkin ensimmäiseen rötäykseen viittaavaan. Taitaapahan moinen ilmamassamittarin puhdistusoperaatio kuulua TiD:n ihan viralliseen huolto-ohjelmaankin...
Saab 9-5 Aero automaatti -01
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Jos mielipiteistä siirrytään testipohjaisiin faktoihin niin aika monta T7 immua olen koittanut asiaan tarkoitetulla pesusprayllä puhdistaa ohjeiden mukaisesti ilman merkittävää parannusta toimintaan.
Näiden tulosten perusteella olenkin siirtynyt suosiolla vaihtamaan uuden immun paikalleen niiden keskimäärin 10 vuoden palveluksen jälkeen ja vaikutus on merkittävä.
Näiden tulosten perusteella olenkin siirtynyt suosiolla vaihtamaan uuden immun paikalleen niiden keskimäärin 10 vuoden palveluksen jälkeen ja vaikutus on merkittävä.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit