2007 9-3 1,8Turbo huollon tarpeessa
2007 9-3 1,8Turbo huollon tarpeessa
140tkm ajettu -07 9-3 SS 1,8Turbo. Mitähän tuohon olisi syytä tehdä huoltoa kun on ollut hieman heikolla hoidolla. Moottoriöljyjä vain vaihdeltu.
Ilmeisesti on ketjukone tämä moottori ??
Yritin käyttää hakua mutta ei oikein löytynyt. Saisi olla joku lukittu FAQ alue normi ylläpitohoidolle eri malleihin.
Ilmeisesti on ketjukone tämä moottori ??
Yritin käyttää hakua mutta ei oikein löytynyt. Saisi olla joku lukittu FAQ alue normi ylläpitohoidolle eri malleihin.
Re: 2007 9-3 1,8Turbo huollon tarpeessa
Ketjukone kyllä. Eikö löydy huoltovihkoa. Sieltähän voi jotain katsella mitä milloinki pitäisi vaihdella. Varmaan lähtä perusjutuista kabiinin filtteristä sekä moottorin. Tulpat ja käyttöhihna jos ei ole vaihdettu. Jos automaatti niin siihen öljyjen vaihto. Käsittääkseni jarru/jäähynesteet on auton elinkaaren kestäviä.
ex: 9-3 1.8t Vector
Re: 2007 9-3 1,8Turbo huollon tarpeessa
Jarruneste kerää itseensä kosteutta koska on hydroskooppista. Ne pitäisi vaihtaa 2vuoden välein.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Re: 2007 9-3 1,8Turbo huollon tarpeessa
Kiitoksia vastaamisesta. Huoltovihko hukassa. Jarrunesteet tosiaan on joka autossa vaihdettava tuon veden muodostumisen vuoksi. En vaan ole perillä noiden kynttilöiden nykyisistä vaihtoväleistä kun on pitkään tullut pelattua vain dieseleiden kanssa.
Saabikin on merkkinä mulle hieman eksoottinen. Ajattelin vain kysellä siksi että jos on jotain erityisen poikkeavaa hommaa huollon yhteydessä koska tarkoitus on siitä selvitä itse
Saabikin on merkkinä mulle hieman eksoottinen. Ajattelin vain kysellä siksi että jos on jotain erityisen poikkeavaa hommaa huollon yhteydessä koska tarkoitus on siitä selvitä itse
Re: 2007 9-3 1,8Turbo huollon tarpeessa
Jaa mitäköhän höpäjänny noista jarrunesteistä, itekki vaihdatellu niitä. Varmaan lämpö pehmittäny päätä..
ex: 9-3 1.8t Vector
Re: 2007 9-3 1,8Turbo huollon tarpeessa
Laatikkoöljyt myös, vaikka olisi manuaali. Ei kuulu huolto-ohjelmaan, koska öljyt kestävät laatikon eliniän
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: 2007 9-3 1,8Turbo huollon tarpeessa
Mulla samanlainen paitsi SC. Jos vakio, kynttilöiden vaihtoväli on 120tkm. Elikäs jos on ollut huonolla huollolla lienevät vielä alkuperäiset .
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: 2007 9-3 1,8Turbo huollon tarpeessa
There, I fixed that for ya.KAPU2 kirjoitti:Laatikkoöljyt myös, vaikka olisi manuaali. Ei kuulu huolto-ohjelmaan, koska laatikko kestää öljyjen eliniän
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: 2007 9-3 1,8Turbo huollon tarpeessa
Kiitos.anv kirjoitti:Mulla samanlainen paitsi SC. Jos vakio, kynttilöiden vaihtoväli on 120tkm. Elikäs jos on ollut huonolla huollolla lienevät vielä alkuperäiset .
Pitääpä vielä hetki odotella ennen kuin tulpat ostetaan, jos samalla sais re85 muutoksen