Miten rekisteröintikatsastuksessa suhtaudutaan Brembon nelimäntäsatuloihin ja 3" pakoputkeen (2006 vm autossa) jossa niitä ei ole ollut alunperin. Auto olisi kuitenkin juuri katsastettu eu maassa ilman huomautuksia? Entä onko pakkilukon toimittava, mikäli sellainen on ollut tehtaalta lähtiessä?
Ideoita?
Tuontiauton rekisteröinti suomeen
Tuontiauton rekisteröinti suomeen
Viimeksi muokannut vjbremer, Ti Elo 05, 2014 08:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4073
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: Tuontiviripelin rekisteröinti suomeen
Jarruista tuskin sanoo mitään, paremmat jarrut saa laittaa.
Pakoputki on 50/60 sanoo jos huomaa sen. Mikään pakoputkihan ei ole E-merkitty ei edes marmorilta ostettu "alkuperäisvaraosa" ja 2006 sitä "vaaditaan".
Pakkilukon pitää toimia jos sellainen on ollu, mutta sen saa korvata muulla varkaudenestolaitteella esim rattilukko....
Pakoputki on 50/60 sanoo jos huomaa sen. Mikään pakoputkihan ei ole E-merkitty ei edes marmorilta ostettu "alkuperäisvaraosa" ja 2006 sitä "vaaditaan".
Pakkilukon pitää toimia jos sellainen on ollu, mutta sen saa korvata muulla varkaudenestolaitteella esim rattilukko....
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Re: Tuontiviripelin rekisteröinti suomeen
Ok, kuulostaa hyvältä. Tuo pakkilukko saattaa siis olla ongelma. Rattilukkoa ei ainakaan helposti toteuteta og9-5aan?
autossa siis muu kuin alkuperäinen viislovinen manuaali
autossa siis muu kuin alkuperäinen viislovinen manuaali

9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4073
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: Tuontiviripelin rekisteröinti suomeen
Joo, pakkilukko on pieni onkelma. Jos oikein hyvä tuuri käy niin ei keksi kokeilla sitä.
Jos huomaa puutteen ni sitte on pakko rakentaa joku systeeni tilalle.
Jos huomaa puutteen ni sitte on pakko rakentaa joku systeeni tilalle.
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.