joo, katselin asiaa WIS: sistäkin (workshop info ) , myös 2004 malleista osa alustanumeroista oli riskiryhmässä.
Saabin mukaan on harvinaista ko hama, mutta kuten yleensäkin " harvinaista", on suhteellinen käsite.
itse olisin ko homman korjauttanut ilman muuta jos olisi varsinaisessa riskiryhmässä , mutta meillä 2004 malli on pahimman riskiryhmän jälkeen tehty ( eli ko liitännän tiivistystä on jotenkin silloin paranneltu), eli harkinnassa kuitenkin vieläkin...
2005 muistaakseni olivat vaihtaneet jotain ...olikohan syylärin rakennetta , ko syystä...
Luulisin ko liitännän tiivistyshomman olevan suht helppo tehdä uusiksi eli ei kovin kallis juttu ???
Mutta paha sanoa,... jos joutuvat purkamaan keulaa ja kennoja , jos ei mahdu muuten tekemään ???
PS. henk kohtaisesti ketuttaa, kun en vieläkään ole löytänyt automaattiöljyn mittakeppiä mistään ,vaikka WIS sellaisen väittää siellä olevan. ei oo kele heleppoo näillä aamuilla,, mitä päivällä hokaat sen yöllä nollaat
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)