Tarttis tietää, mikä saabin, 9000 cse-94 2,0t, kytkinpoljin hässäkässä on sökö. Kyseessä on kytkinpolkimessa kiinni oleva osa, mikä on ollut hitsattuna kiinni pellissä, mikä on jarrupolkimen luona. Hitsaus on tehty joskus jälkeenpäin. Tosta osasta lähtee yksi letku ja yksi putki.
Olipa vaikea selostus. Toivottavasti jollekkin aukeaa.
Kytkinpoljin remppa.
Re: Kytkinpoljin remppa.
Kytkimen pääsylinterin kiinnitys murtunut ja yritetty hitsata toimivaksi?
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 64#p915264
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 64#p915264
Re: Kytkinpoljin remppa.
Kyseessä on juuri tuo. Korjataanko tuo sitten hitsaamalla uudestaan vai voiko osat vaihtaa?
Re: Kytkinpoljin remppa.
Voi vaihtaa tai hitsata. Itse vaihdatin uuden poljinsysteemin, mutta on mulla ollut myös hitsattuja. kumpikin toimii, taitaa kuitenkin kytkin olla vaihtoa vailla?
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
Re: Kytkinpoljin remppa.
Turattiin hitsata takaisin kiinni. Oli aiemminkin just turaamalla kiinni ja kesti n. 50tkm. Miksi epäilet kytkin remonttia?