Kyllä, ainakin -04 vuotuisen Femman kirjasta löytyy. Muistaakseni takakannesta.
Kuten Sami kertoili, uudemman konstruktion Saabin pannut on vähän arkoja. Yhtä kaikki näitä on joka merkillä, kellä heikko lenkki on loota, kellä pannu. Ei tainnut naapurinkaan Volkkarin kirjassa olla varoitusta siitä, että jos ajelet longlife ohjelman mukaisesti, niin pannu voi laueta, vaan niin vaan laukes
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
. Mutta jos yhtään haluaa yhteisiä metrejä enemmän ajella huolettomasti, niin pieni perehtyneisyys aiheeseen ei ole pahasta. Tietoa on kyllä saatavilla, jopa kokemusperäistä siitä, miten käy kun sihtiä ei putsailla
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
.
Toisten virheistä kannattaa tässäkin tapauksessa ottaa oppia, ovat liian kalliita (ainakin mulle) kokeilla itse.
Itse en oikein ymmärrä tästä öljynvaihtovälin vääntämisestä. Jos tekee itse, niin kamat maksaa ehkä max. 35 Euroa, olettamuksella että on jotain työkaluja itellä. Vaihdatettunakin ollaan jossain 60 - 100 Euron välissä. Mikä on sitten vuotuinen säästö, jos ajaa vaikka 30 tkm vuodessa ja noudattais kuuluisan kirjan ohjetta? Tunnetu fakta kuitenkin on, että hallaa se voipi koneelle tehdä, että riskirajoilla mennään. Mutta kukin tyylillään, vois siinä satasen säästölle tulla kova hinta
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
.
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...