Samalla kun minä ruuvasin autosta osia irti, puuhaili Coltti varakannen parissa pöydän ääressä:
Hattu! ...lepo
Hattu! Pois!
Sieltähän se lopsahti kansi ylös sunnuntaina, sluibasin siis Riihimäen potkut tälläisen rennon touhun parissa.
Kun varaosakanteen oli vaihdettu venakumit ja venttiilit läpätty sekä sarjoista ja lohkosta puhdistettu tiivistepinnat ja ohimennen öljynpaineanturikin vaihdettu, oli aika ruuvata varakansi paikoilleen:
...ja siihen sunnuntai päättyikin, kun varakannen nokkapukit oli mulla kotona. Touché. Ei kun maanantaina töiden jälkeen jatkamaan. Tässä vaiheessa ei enää kuvia tullut, mutta nokkapukit paikoilleen, ajoitus kohdilleen, ketju kireelle, tarkistus, niputus, nestetäyttö ja koekäyttö. Öljyt vaihtoon, auto pois nosturilta ja... SEIS! Coltti huitoi ulkopuolelta että seis ja sammuta, käänsin virrat pois ja nousin katsomaan mistä on kyse, lattialla oli isosti öljyä. Auto käsivoimin takaisin nosturille ja ylös ja kappas, syyllinen löytyi. Kai sitä itse kullekin pitää joskus sattua tuplatiiviste filtterissä -moka

Puoli yhdeltä yöllä kotona, suihkun kautta nukkumaan ja 0550 herätys, jotta pääsee töihin. Ihan pikkusen on tänään meinannut väsyttää, mutta kasasin silti sisustan takaisin kohdalleen etälukituksen asennuksen jäljiltä.
Tää näyttää saavuttaneen sen kriittisen pisteen, että vaan paranee vanhetessaan

Eli 357266 km:
-Kansiremppa
-Öljynvaihto
-Öljynpaineanturi