Elikkä auto nykii kovempaa kiihdyttäessä melko paljon, misfireä tulee yleensä 3-10, mutta välillä voi tulla jopa yli 20, eikä konetta voi kierrättää paljoa yli 3000rpm, koska silloin alkaa nykimään jo paljon.
Kerran kakkosella kiihdyttäessä pätkäs melko rajusti ja sen seurauksena tuli Fcod 4864.
Mreg ja Mair seuraa hyvin toisiaan, mutta kiihdyttäessä Mreg-arvo saatta olla hetkellisesti 200-300 korkeampi, kuin Mair.
Kiihdyttäessä Pinl ja Mair arvot on seuraavanaiset:
Pinl 1014 Mair 535
Pinl 1404 Mair 639
Pinl 1710 Mair 848
Pinl 1918 Mair 925
Pinl 2165 Mair 1050
Autossa on joku re85 softa.
Tulpat ja polttoainesuodatin on vaihdettu.
Ja nämä oireet tulevat 98:lla, e85:lla en ole ajellu..
2.0t pätkii kiihdyttäessä
2.0t pätkii kiihdyttäessä
Saab 90 -87
Ex. Saab 9-3 Aero 1.9 TTID -09, 9-5 Aero -00, 9-5 2.0t wagon vector -02, 9-3 2.0t sport -00
Ex. Saab 9-3 Aero 1.9 TTID -09, 9-5 Aero -00, 9-5 2.0t wagon vector -02, 9-3 2.0t sport -00
Re: 2.0t pätkii kiihdyttäessä
Ahtopaine on pikkasen yläkanttiin ilmamassaan nähden muttei selitä tollasta rykimistä.
Kasettivika tai huonosti tuottava bensapumppu.
Kasettivika tai huonosti tuottava bensapumppu.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko