Meille tuli kodinhoitohuoneen kaapistot ja keittiön koneet Ikeasta. Samoin on jonkinverran Ikean huonekaluja tullut hankittua, LED-lamppuja ja muuta tavaraa mikä maksaa siellä murto-osan muista kaupoista.
Perushuonekaluissa ja kaapistoissa se on ihan samaa tavaraa kuin muut perushuonekalut tai -kaapistot, jopa joku Puustelli ja muut vähän tyyriimmät merkit. Keittiön koneet on olleet erittäin toimivat pian vuoden, tosin tuo Ikean kalleimman integroitavan astianpesukoneen yläkorin on suunnitellut ilmeisesti henkilö, joka ei ole koskaan täyttänyt astianpesukonetta. Siihen saa järkevästi kaksi riviä laseja ja yhden rivin pikkulautasia. Tilaa olisi kuitenkin 60-senttisessä koneessa vähän enemmänkin, jos kori olisi suunniteltu järkevästi.
Huonekaluissa parempaa laatua haluava, tai se joka ei halua koota itse uusia huonekalujaan voi sitten mennä jonnekin Kruunukalusteeseen ja maksaa kaluista viisinkertaisen hinnan. En itse ole löytänyt mistään huonekalukauppaa, joka toimittaisi huonekalut oletuksena koottuina, poislukien sohvat. Niin, ja oli tuo yli tonnin Kruunukalusteen ruokapöytäkin koottava itse, että se siitä teoriasta