Vanteiden ET:n vaikutus

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
sedaneiwagon
"Aero"
Viestit: 318
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2011 21:45

Vanteiden ET:n vaikutus

Viesti Kirjoittaja sedaneiwagon »

Onko alkuperäisellä et 49 vanteella ja et 38 vanteella eroa ajoominaisuudessa.
Ainakin 2autossa vaikuttaa.Parani vähän kapeammalla renkaalla.
Alkuperäisiä vanteita en omista. Talvi vanteiden osto mielessä (16" halvemmat renkaat)
Tai mikä on paras et ,entiset vanteet et 38 ja vaeltaa vaikka pyörän kulmat kohd.
Saab since 1988
bensan kulutus 15%
Saab.96
"Hölösuu"
Viestit: 4073
Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Viesti:

Re: Vanteiden ET:n vaikutus

Viesti Kirjoittaja Saab.96 »

sedaneiwagon kirjoitti:Onko alkuperäisellä et 49 vanteella ja et 38 vanteella eroa ajoominaisuudessa.
Ainakin 2autossa vaikuttaa.Parani vähän kapeammalla renkaalla.
Alkuperäisiä vanteita en omista. Talvi vanteiden osto mielessä (16" halvemmat renkaat)
Tai mikä on paras et ,entiset vanteet et 38 ja vaeltaa vaikka pyörän kulmat kohd.

Mulla oli hetken aikaa kesällä alla 9"x16" vanteet jossa et 9. (205/55 renkaat)
En huomannut mitään merkittävää eroa 8"x18" et 41 vanteisiin. (225/40 renkaat)
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Vanteiden ET:n vaikutus

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Et muutos 20mm vaikuttaa todennäköisesti vähemmän, kuin millaisia eroja eri renkaiden välillä löytyy...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin