SRS luku millä?
SRS luku millä?
Eli -93 cs t5.2 millä testerillä vikakoodit yleensäkin tästä luetaan, tech2, tech2 ja vanha ohjelma vai isat?
Srs häröilee niin pitäs saada luettua jossain. Vilkkuu valo eli vika päällä 5min ja sitten jää palamaan.
Srs häröilee niin pitäs saada luettua jossain. Vilkkuu valo eli vika päällä 5min ja sitten jää palamaan.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: SRS luku millä?
Mutuilen että Tekki tonnarikortilla ei toimi kuin...oliko se nyt -95-> kun tuli OBD pistoke kuvioihin, eli sitä vanhempiin kävisi Isat (pelkurin penkin alla olevaan pistokkeeseen).
Re: SRS luku millä?
Ainakin -94 onnistuu techillä, muistaakseni myös -92. Tosin vaatii neliskanttisen pistokkeen, joka ei tule kaikkien techien mukana.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: SRS luku millä?
Tech2 käy vanhempiinkin tonnareihin, kunhan sopiva liitin löytyy Tech2:n piuhan päähän. Vm 95:ssä on yks pistoke repsikan penkin alla, vanhemmissa cs-tonnareissa 2kpl.
Re: SRS luku millä?
Thanks guys
karg, eikös jossain vaiheessa -95 tule jo OBD-pistoke ratin alle?

karg, eikös jossain vaiheessa -95 tule jo OBD-pistoke ratin alle?
Re: SRS luku millä?
MY96 taisi tulla OBD-tökkeli.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: SRS luku millä?
Kiitoksia paljon, siis tech ja pistoke kanttipäällä.
Ei tietoa mitä pelkkä luku maksaa täällä merkkiliikkeessä, varmaan jotain 50-120e välillä.
Nuo lokarien anturien pistokkeet oli puhtaat ja napakatkin. Akku ihan hyvässä tikissä joten ei virranpuute valon syynä.
Ei tietoa mitä pelkkä luku maksaa täällä merkkiliikkeessä, varmaan jotain 50-120e välillä.
Nuo lokarien anturien pistokkeet oli puhtaat ja napakatkin. Akku ihan hyvässä tikissä joten ei virranpuute valon syynä.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: SRS luku millä?
Joo niihin 1996-mallisiin mitkä tuli vuoden 1995 puolella myyntiin.CDTA kirjoitti: karg, eikös jossain vaiheessa -95 tule jo OBD-pistoke ratin alle?
Re: SRS luku millä?
Jos Kouvolassa kurvailet niin kilauta. Luetaan vikakoodit.Kupari kirjoitti:Kiitoksia paljon, siis tech ja pistoke kanttipäällä.
Ei tietoa mitä pelkkä luku maksaa täällä merkkiliikkeessä, varmaan jotain 50-120e välillä.
Nuo lokarien anturien pistokkeet oli puhtaat ja napakatkin. Akku ihan hyvässä tikissä joten ei virranpuute valon syynä.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: SRS luku millä?
Kiitossuorsa kirjoitti:Jos Kouvolassa kurvailet niin kilauta. Luetaan vikakoodit.Kupari kirjoitti:Kiitoksia paljon, siis tech ja pistoke kanttipäällä.
Ei tietoa mitä pelkkä luku maksaa täällä merkkiliikkeessä, varmaan jotain 50-120e välillä.
Nuo lokarien anturien pistokkeet oli puhtaat ja napakatkin. Akku ihan hyvässä tikissä joten ei virranpuute valon syynä.

Keskiviikkona saanen puoliksi auki jämähtäneen termarin ja jos tarve myös i-anturin vaihdettua. Voisi kävästäkin Kouvolassakin loppuviikosta testiajolla kun lomaakin jäljellä sunnuntaihin asti.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: SRS luku millä?
Kiitokset Kimmolle luennasta, nollauksesta ja varaosasta.
Akun jännite heikkona ollut ja nollaus auttoi. Uudella akulla jatketaan.
Akun jännite heikkona ollut ja nollaus auttoi. Uudella akulla jatketaan.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: SRS luku millä?
Mikäli kyseessä on vanhempi tonnari, missä on samanlainen SRS-testipiuha (10-pin naaras) kuin OG900:ssa eli mihin Tech2:n 10-pinninen urosliitin ei sovi suoraan, tarvitaan väliin adapteripiuha:
http://tinyurl.com/kzboy79 (Hae Googlesta "Saab srs adapter")
Saab-kortti 44.000 riittää Tech2:n lisäksi vikakoodien selvittelyyn ja nollaukseen.
http://tinyurl.com/kzboy79 (Hae Googlesta "Saab srs adapter")
Saab-kortti 44.000 riittää Tech2:n lisäksi vikakoodien selvittelyyn ja nollaukseen.
Viimeksi muokannut karg, Pe Loka 24, 2014 09:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: SRS luku millä?
Toimiiko tuo piuha?
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: SRS luku millä?
OG900:n kanssa toimii. En oo testannu tonnarissa mut jostain luin että tarpeeks vanhoissa on sama systeemi.