Äkkiä meni

Mutku, eikö Aero Saabiin saa jo 450 Nm pelkällä etanoli-softalla ja polttoaineen painesäätimen vaihdolla?AZP kirjoitti:^On. 481 Nm tehtaalta. Siinä saa olla Saabissa aika monta stagea, ennen kuin pääsee niihin lukemiin
Pohjamaalin harmaa. Tuollainen värihän on ollut alkupään ng9-3 ja ihan livenä nähtynä.t.t.j kirjoitti:Jos olisi jättänyt nuo mauttomat kötöstykset laittamatta, olisi rahat ehkä riittäneet myös pintaväriin.RiikkaK kirjoitti:Tästä, ei varmaan toista tule tiellä vastaan![]()
http://www.blocket.se/vastmanland/Saab_ ... ?ca=11&w=3
4bar bensanpaineilla saavutetaan tuo 450Nm Aero-femmassa helposti, tosin 3" dp hyvä olla kaverina.Raser kirjoitti:Mutku, eikö Aero Saabiin saa jo 450 Nm pelkällä etanoli-softalla ja polttoaineen painesäätimen vaihdolla?AZP kirjoitti:^On. 481 Nm tehtaalta. Siinä saa olla Saabissa aika monta stagea, ennen kuin pääsee niihin lukemiin
Joo, jostain määrittelemättömästä syystä kelpais mullekkin..
Toki noita alle 451 Nm lukemia saa hokkuspokkuskonsteilla vaikka Volvoista ja Ladoista ulos. Buickissa edelleen se 481 Nm...Tobbana kirjoitti:4bar bensanpaineilla saavutetaan tuo 450Nm Aero-femmassa helposti, tosin 3" dp hyvä olla kaverina.Raser kirjoitti:Mutku, eikö Aero Saabiin saa jo 450 Nm pelkällä etanoli-softalla ja polttoaineen painesäätimen vaihdolla?AZP kirjoitti:^On. 481 Nm tehtaalta. Siinä saa olla Saabissa aika monta stagea, ennen kuin pääsee niihin lukemiin
Mukavaa ja helppolukuista selkosuomea!molby kirjoitti:asiat sanotaan, niin kuin se on perkl....http://www.nettiauto.com/6678185
Ja jossain oli maininta, että noihinkin sai näitä "chippejä", jo silloin ja buickin omistajilla pysyi uusi auto vakiona, jopa useamman päivän, ennen kuin hankkivat lastutuksen omaan autoonsa.AZP kirjoitti:Toki noita alle 451 Nm lukemia saa hokkuspokkuskonsteilla vaikka Volvoista ja Ladoista ulos. Buickissa edelleen se 481 Nm...