Osaako kukaakaan sanoa mihin tämä piuha kuuluu? Tietävästi saabissa ei pitäisi olla turhia piuhoja. Tää nyt iski silmään kun katoin konepellin alle airbag valo välähdettyä ajossa.
https://www.dropbox.com/s/mah0kjizjc7za ... 5.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/41763s6ug6j0d ... 6.jpg?dl=0
Eli alunperin löysin sen makaamassa kuvassa alhaalla harmaan mötikän päältä.
Piuha irti lambdan vieressä
Piuha irti lambdan vieressä
käyttis: Saab 9-5 2.0t (*2.3T) vector A MY04 - 310 tkm
kakkonen: Volvo V60 D5 AWD A 2012 80 tkm
backup: Saab 9-5 3.0T V6 MY99 - 300 tkm
Ex Saab 9-3 2.0t(*T) sport A MY00 180 tkm
kakkonen: Volvo V60 D5 AWD A 2012 80 tkm
backup: Saab 9-5 3.0T V6 MY99 - 300 tkm
Ex Saab 9-3 2.0t(*T) sport A MY00 180 tkm
Re: Piuha irti lambdan vieressä
Voisi olla laiskan asentajan kampiakselin asentoanturin vaihdon jäljet esittelyssä. Piuha katkottu molemmista päistä kun ei ole jaksettu pujottaa pois paikoiltaan ja laitettu uusi anturi jotain reittiä paikalleen.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Piuha irti lambdan vieressä
Aika hyvä arvausvesa67 kirjoitti:Voisi olla laiskan asentajan kampiakselin asentoanturin vaihdon jäljet esittelyssä. Piuha katkottu molemmista päistä kun ei ole jaksettu pujottaa pois paikoiltaan ja laitettu uusi anturi jotain reittiä paikalleen.

käyttis: Saab 9-5 2.0t (*2.3T) vector A MY04 - 310 tkm
kakkonen: Volvo V60 D5 AWD A 2012 80 tkm
backup: Saab 9-5 3.0T V6 MY99 - 300 tkm
Ex Saab 9-3 2.0t(*T) sport A MY00 180 tkm
kakkonen: Volvo V60 D5 AWD A 2012 80 tkm
backup: Saab 9-5 3.0T V6 MY99 - 300 tkm
Ex Saab 9-3 2.0t(*T) sport A MY00 180 tkm
Re: Piuha irti lambdan vieressä
Harhaluulopjy kirjoitti:Tietävästi saabissa ei pitäisi olla turhia piuhoja.

Tuossa piuha-arvoituksessa kompaan veli Vesaa.
Re: Piuha irti lambdan vieressä
Yksi-johtosarja-lähes-kaikkiin-ideologia soveltuu hyvin tonnareihin mutta esimerkiksi femmassa on aivan tolkuton määrä erilaisia johtosarjavariantteja.
Kyllä niistä aikaa myöten on kustannussäästöjä saatu taiottua kun ei ole karvalakkimalleihin turhia piuhoja varailtu, jahka vaan tuotannonohjausjärjestelmien laatu on tukenut ajatusta.
Kyllä niistä aikaa myöten on kustannussäästöjä saatu taiottua kun ei ole karvalakkimalleihin turhia piuhoja varailtu, jahka vaan tuotannonohjausjärjestelmien laatu on tukenut ajatusta.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Piuha irti lambdan vieressä
Olet varmaan viisampi tässä(kin) asiassa. Mutta esim. vielä OG 9-3 karvalakkiin saa lisättyä cruisen muutamalla kympillä.vesa67 kirjoitti:Yksi-johtosarja-lähes-kaikkiin-ideologia soveltuu hyvin tonnareihin
Re: Piuha irti lambdan vieressä
No kyllä -98 femmaankin sai cruisen viiksen hinnalla, parikymppiä taisin köyhtyä toimivasta käytetystä.CDTA kirjoitti: Olet varmaan viisampi tässä(kin) asiassa. Mutta esim. vielä OG 9-3 karvalakkiin saa lisättyä cruisen muutamalla kympillä.
Mutta tuohan onkin mallisarjan alkupään kikotin, näkyyhän nuo säästöt esmes viirun ämpärimuovisessa sisustuksessa

2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen