 Toinen menee startin (edit: startin tai laturin viereen, koneen vasemmassa kyljessä alhaalla kumminkin) viereen ja toinen katoaa konepellin alla olevan sulakerasian taakse teille tietämättömille. Kun otin sulakkeet pois niin mitään muutosta en missään havainnut (sulakkeet 5A & 10A).
 Toinen menee startin (edit: startin tai laturin viereen, koneen vasemmassa kyljessä alhaalla kumminkin) viereen ja toinen katoaa konepellin alla olevan sulakerasian taakse teille tietämättömille. Kun otin sulakkeet pois niin mitään muutosta en missään havainnut (sulakkeet 5A & 10A).Airbagin valo syttyy pariksi-kolmeksi sekunniksi kun käännän virrat päälle (en starttaa) ja pysyy saman kaksi-kolme sekuntia päällä moottorin käynnistymisen jälkeen. Onko airbag-valon toiminta normaalia vai onko joku käynyt ohittamaan koko airbag-systeemin jollain viivereleellä? Autossa on myös repsikan puolella turvatyyny edessä.
Toinen kysymys liittyen noihin omiin sähköviritelmiin: kun kytken radion päälle tai pois (eli avaimesta kääntämällä tai ihan radion virtanappia painamalla), peräkontista kuuluu pari sekuntia ääntä (polttoainepumppu mitä todennäköisemmin). Tämä ei nyt taida ainakaan olla normaalia?
 
 Kiitos etukäteen vastauksista.


 Voiko ahtoputki päästää paineita pihalle vai ottaako rengas tai pakoputki kiinni johonkin? Mitään toiminnallista haittaa en ole huomannut.
  Voiko ahtoputki päästää paineita pihalle vai ottaako rengas tai pakoputki kiinni johonkin? Mitään toiminnallista haittaa en ole huomannut.
 Eihän tuolla sitten kannata varmaan ajella, jos ahdin on antautumassa.
  Eihän tuolla sitten kannata varmaan ajella, jos ahdin on antautumassa.