Entinen kaasuläppäkotelo

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
pjy
Matalapaineturbo
Viestit: 171
Liittynyt: Ti Maalis 13, 2012 22:56
Paikkakunta: Lohja

Entinen kaasuläppäkotelo

Viesti Kirjoittaja pjy »

Viime maaliskuussa ostin ebaysta uuden (vanhan) kaasuläppäkotelon, kun vanha oireili. Tänään sitten vaihdoin pcs:ltä uuden, kun tuossa ebaysta ostetussa alkoi myös oireita tulemaan. Kaveri jolta sen ostin väitti kilometrejä n. 120tkm + omat 20tkm. En tiedä valehteliko, mutta nyt kun irrotin vanhan oli kaasuläppän musta muovinen suoja haljennut alta. Onko tämä normaalia ja aiheuttaako se oireita?

Linkissä kuva:

https://www.dropbox.com/s/l7svbfcdagoeb ... 5.jpg?dl=0
käyttis: Saab 9-5 2.0t (*2.3T) vector A MY04 - 310 tkm
kakkonen: Volvo V60 D5 AWD A 2012 80 tkm
backup: Saab 9-5 3.0T V6 MY99 - 300 tkm
Ex Saab 9-3 2.0t(*T) sport A MY00 180 tkm
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3368
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Entinen kaasuläppäkotelo

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Yleisin vika näissä taitaa olla kuoriintuneet johtojen eristeet.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
ysifemma
"Viggen"
Viestit: 682
Liittynyt: To Loka 08, 2009 23:04

Re: Entinen kaasuläppäkotelo

Viesti Kirjoittaja ysifemma »

Siis "kuoriutuvat" johdot löytyvät juurikin tuon haljenneen muovin sisäpuolelta kun avaat sen ...
Saab 9-5 2.0t 1998
Vastaa Viestiin