Tämä siis vaihdossa Kia Sportageen...
Viimein autosta tarjosi Levoranta n. 10000,- joka vielä luuli autoa 9-5:ksi
 Eikä oikein muutenkaan ollut minusta kärryllä...
 Eikä oikein muutenkaan ollut minusta kärryllä... Eikä oikein muutenkaan ollut minusta kärryllä...
 Eikä oikein muutenkaan ollut minusta kärryllä... 

Järkyttävä pelihän tuo sportage on. Maasto-ominaisuudet nolla, mutta silti maastoautomainen ajaa maantiellä. Suorituskyky sitä mitä voi odottaa kun isossa autossa on keskikokoisen henkilöauton peruskone. Laatuvaikutelmakin on juuri sitä mitä voi hinnasta päätellen odottaa.vjbremer kirjoitti:Itse en vaihtaisi mitään saabia mitä mulla on ollut omistuksessa tuollaiseen korealaiseen. Tai sitten tuo sportage on paljon parempi kuin toiset Kiat. Mulla oli optima vuokra-autona edellisellä hollannin työreissulla ja ajokokemus oli lähinnä surkuhupaisa. Surkeampaa pataa en ole kokenut pitkään aikaan missään autossa. Tässä oli joku tiisseli, varmaan suoraan jostain 80-luvun pakusta.
 on auto siihen verrattuna.
 on auto siihen verrattuna.Eihän noihin saa edes automaattivaihteistoa, varmaan sytytysennakkokin säädetään manuaalisesti ratin keskiöstäV.J.S kirjoitti:Kyllä minusta tämmöinen1,6 litranen Kia jo vakio 2,0t ja 2,3t Saabit kyykyttää?
http://www.kia.com/fi/mallisto/ceed-gt/tekniikka/
 .
 . .
.