OG satku on parempi ajettava kuin 95 tonttu...hienoa päästä välillä kepittämään vaimon satkua  

  osasyy hyvään perstuntumaan on varmaan OG:n välityksissä ja kaasuiskarialustassa (ei tontitettu) jotka ovat omiaan mutkaisille maanteille. Pitkää taivalta ajelen silti mielummin tontulla. 
Faktaa:
OG900 omapaino (ei kokonaispaino) 1130 - 1370kg
9000 CSE omapaino 1360 - 1485kg
OG900 16v teho  98kW (133hv) - 6000  

 r/min 
9000 CSE 2,3 16 teho 108kW (147hv) -5600r/min 
OG suurin vääntö 3000 (jo!) r/min 173 Nm 
9000 suurin vääntö 3800 (vasta!)  r/min 205 Nm 
Perstuntuma:
Koska OG:n ja tontun paino- / teho- ja vääntösuhteet lähes kumoavat toisensa voisi väittää että OG:n "perstuntuma-ärhäkkyys" perustuu tiheämpään askiin ....ja siihen että tuulilasi on lähempänä naamaa  
 
 
Vähän niinkuin mun kesäkuplassa tuntuu vauhti aika hurjalta....-> lasi kiinni nenässä 
 
