Moro!
Luotin manuaaliin polttimon ostossa - fail. Väärän ostin. No sitten summanmutikassa ostin samalta näyttävät oikealla jännitemäärällä - nekin jonkun 1mm liian lyhyet. Entisissäkään ei ole mitään merkintää. Kertokaa nyt viisaat, että mikä on se takarekisterikilven valon tyyppi 9-3X:ään. Nehän on siis ne ns. lasiputkipolttimot. Molemmissa päissä kontaktit..
Kiitos!
9-3X 1.9 TTiD vm. 2010 rekisterikilven polttimot
-
- "Kaasari"
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ti Heinä 30, 2013 16:27
Re: 9-3X 1.9 TTiD vm. 2010 rekisterikilven polttimot
R5W
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: 9-3X 1.9 TTiD vm. 2010 rekisterikilven polttimot
Kaikki halpispolttimot ei välttämättä ole mittatarkkoja, niin kuin tuo 9-3:n rekisterikilvenvalonpolttimonpidike. Kannattaa valita joku "laatumerkki".
Oli samaa ongelmaa jonkun vähemmän tunnetun kauppanimikkeen kanssa, liian lyhyt ja kosketus huono. Laitoin Osramin paketissa myytävän sukkulan ja on toiminut..
Oli samaa ongelmaa jonkun vähemmän tunnetun kauppanimikkeen kanssa, liian lyhyt ja kosketus huono. Laitoin Osramin paketissa myytävän sukkulan ja on toiminut..
V90 CC D4 AWD
-
- "Kaasari"
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ti Heinä 30, 2013 16:27
Re: 9-3X 1.9 TTiD vm. 2010 rekisterikilven polttimot
Kiitos, pitänee kokeilla jotain laatumerkkiä seuraavaksi..
Tuo R5W on aivan totaalisen väärä Sitä se manuaalikin ehdottaa ja sitä suuresti ihmettelen.
Tuo R5W on aivan totaalisen väärä Sitä se manuaalikin ehdottaa ja sitä suuresti ihmettelen.