NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanansa)
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
No nii no… Olisi kai pitänyt heti aluksi mennä merta edemmäksi kalaan. Jos tällä kertaa pelit ja vehkeet sitten toimisi.
Laskeskelin tossa, että seuraavasta palkasta voisi ehkä saada dieselin maksuun. Eli myynti helpottuu kummasti, kun saa sen ilmotusosanki ittelle. Ei kukaa haluaisi ostaa? Jarrupalat taakse pitäs vaihtaa (saa mukaan) ja levykki on vähä nippa nappa. Riippuu vähä ranetusmielialasta... Pelkääjän ikkunaki on pysyvästi ylhäällä (napista ku painaa niin valot himmenee ja oves naksuu) ja toisinaan Eberi vaatii pari starttausyritystä, toimii kuitenki. Vaihdossa voisi tyrkyttää jotain bensakrematoriota. Ehkä jopa farkkuna
Laskeskelin tossa, että seuraavasta palkasta voisi ehkä saada dieselin maksuun. Eli myynti helpottuu kummasti, kun saa sen ilmotusosanki ittelle. Ei kukaa haluaisi ostaa? Jarrupalat taakse pitäs vaihtaa (saa mukaan) ja levykki on vähä nippa nappa. Riippuu vähä ranetusmielialasta... Pelkääjän ikkunaki on pysyvästi ylhäällä (napista ku painaa niin valot himmenee ja oves naksuu) ja toisinaan Eberi vaatii pari starttausyritystä, toimii kuitenki. Vaihdossa voisi tyrkyttää jotain bensakrematoriota. Ehkä jopa farkkuna
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Voihan tuonkin sitten resetoida kirveellä.JP_Vette kirjoitti:No nii no… Olisi kai pitänyt heti aluksi mennä merta edemmäksi kalaan. Jos tällä kertaa pelit ja vehkeet sitten toimisi.
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
No katotaa ny ensin, jos vaikka se merikontti ei jumitu Bermudan kolmioon tai Sini Saarela valtaa koko raskasta polttoöljyä savuttavaa paskaa matkalla tänne sohjolaan.Risto kirjoitti:...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Illat pimenee ja sateet synkistää entisestään. On siis aika vaihtaa uudet SuperMegaPolttimot. H7 hintahaitari alkaa yli 30e:sta, mutta mä otin sieltä edullisesta päästä. Lienee nekin paremmat kuin puoli vuotta poltetut… Toki umpiot kannattaisi myös hinkata kirkkaiksi, mutta sitte senki on raportoitu sameentuvan nopeasti. No kattoo ny mitä jaksaa tehä.
Viimeksi kun itkin polttimoitten vaihdosta, näytettiin mulle Turun potkuissa kädestä pitäen, että pissapojan täyttöputken saa pois edestä. Nyt siis ahdisti vähemmän
Eikö se sanontaki ole, että lamppu palaa, valoja poltetaan yms
Toimivien käytettyjen loppusijotusluola.
Nyt on taas ongelmia, eli ihan älytön autokuume Tätä kun kävisi kattomassa, ja jos on viä kunnossa, niin voisi olla kuume kohillaan. Ostakaa ny joku toi dieseli pois multa
Viimeksi kun itkin polttimoitten vaihdosta, näytettiin mulle Turun potkuissa kädestä pitäen, että pissapojan täyttöputken saa pois edestä. Nyt siis ahdisti vähemmän
Eikö se sanontaki ole, että lamppu palaa, valoja poltetaan yms
Toimivien käytettyjen loppusijotusluola.
Nyt on taas ongelmia, eli ihan älytön autokuume Tätä kun kävisi kattomassa, ja jos on viä kunnossa, niin voisi olla kuume kohillaan. Ostakaa ny joku toi dieseli pois multa
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Päätin sitte laittaa ne avon orkkisvanteet kolkin alle. Ulkonäöstä viis, en mä sitä ulkonäön takia tee. Pysyypä kyljekki puhtaampina.
Tällä kertaa en lähteny arpomaan pikkupajojen kanssa, joten menin suosiolla semmoseen, johka voi sitte tarvittaessa myös reklamoida. Pienellä Googlettelulla Kauhajoki - Kankaanpää -akselilla oli ainoastaan yksi liike, joka oli myös sesongin ulkopuolella auki lauantaisin. Eli FirstStop Kankaanpää.
Avon renkaat oli viä kuin uudet kulutuspinnaltaan, mitä nyt vähä vanhat.
Ja ne vanhat kumithan jäi kierrätyslavalle…
Viimeksi kun soittelin MJK-Motorsporttiin, oli 2-pilarinosturi viä merillä… Eli piti jarrujen kimppuun käydä perinteisesti jakkarakorkeudella.
Ekana pisti silmään päivittynyt jarruletkun liitos! Vanhat ei ihan aina ole parempia Ton voi vaikka mutterimopolla aukasta. CRS:stä huolimatta ei tarvinnu kuitenkaa koskea tällä kertaa...
Vanhat palat oliki jo ihan loppu… Huomashan sen äänestäki.
Levy ei sitte irronnu ilman kiinnekeraudan irrotusta, joten en sitte jaksanu hakata sitä auki, ku mutterimopokaa ei koloon sopinu. Ehkä pitkillä jatkoilla jostain kaukaa, mutta toisaalta en tiä kestäiskö ne halvat e-torxit mopoa…
Saahan sen pykälän sorvauksen näinki tehtyä…
Etujarruihin en tätä ranea tekis, mutta takajarruis ihan ewk.
Olin niin öky tällä kertaa, et sijotin männän kiertotyökaluunki! Ihan nussakasti meni oikeilla välineillä. Toki olis sen varmaa v*ttupihdeilläki saanu ku aikansa kiroo...
Motonetin listoilla on palat jousilla ja ilman. Siinä misä on jouset, on se vain toisessa palassa. Mulla oli paikallaan palat, josa on molemmis jouset. No mä arvoin noi jousipalat sit vaihtoehdoista, muuten ne oli samanlaisia keskenään eli varmaa molemmat olis ollu ok. Pienistä pykälistä palan takana johtuen jouselliset piti laittaa mäntää vasten (vai just toisinpäin, en nyt muista enää) eli siinä ei enää voinu arpoa.
Sit liukupinnat puhtaiks, tapit kiiltäväks ja rasvaa, jousi paikalleen… Ja toi jousi muuten puuttu ku purin Ei se mitenkää järjellisesti sieltä tipu ja tuskin on mädäntynykkää, ku reiät oli tyhjät, eli ehkä edellinen asentaja on ollu tosi rane. Vähä huterasti se kiikkuu ilman tuota jousta ja olihan ne palakki ihan vinoon kulunu… Toki ton jousen puute olis pitäny hokata renkaita vaihtaes jo, mut ei pistäny silmään vaikka jarrupaloja siinä hommas yleensä tiirailenki. No jatkos tiän, et noitaki pitää kattella sillä silmällä, varsinki ostamisen jälkeen…
Toisella puolella sit oliki jousi tallella.
Ja palat lähes uudet… Pistin silti uudet.
Männän suojakumi oli kuitenki rikki. No lauantai-ilta, kaupat kii, auto saatava kasaan… Mennään näillä. Ja harvas paikas varmaa enää korjaussarjaa myytäiskää vaa tyrkyttäisivät satasella uutta satulaa. Pitää korjaussarja tilata PCS:ltä jos nosturille vaikka kastetyö tästä
Jousihässäkkä oliki niin jumis, että CRC:stä huolimatta piti alkaa ranettaan.
Kyllä se jousi poranterälle antautu
Ja ei muuta kuin talvinakit alle. Kerranki oon ajois! Ei sit tartte viime tinkaan hätäillä. Se on sitte aivan se ja sama ajaa muutama tuhat kilsaa sulaa tietä syksyllä, ku sulat ne muutenki on koko talven. Ja Turus on ollu jo yöpakkasia pari kertaa...
Ei se nyt niin paha ole… Vähä niinku og:n TRX-vanteet Auto oli uskomattoman hiljanen niinku kitkoilla kuuluuki. Eikä yhtää tärränny renkaat! Outo tunne suorastaan… Jarruttaes takapää vähä ravistaa, mut kokemuksesta tiän sanoa, että jarruttelee ens viikon käsijarrun kanssa, niin kyl ne palat muotonsa löytää
Sen verran päivä venähti, että tallin koriste jäi viä asentamatta Leveyttä tuolla on maltilliset 240 cm… Joten jos joku murehtii Coltin tallista tämän puuttumista, niin se on nyt sitte mulla. Sinänsä sikamaisesti tein, että Saabistin artikkeliin kirjotin "seinällä komei- leekin SAAB-kyltti", ja just ennen lehden ilmestymistä kävin siitä esittämässä ostohaluni Eli lehdessä ei ole asiavirhe, vaan posti ei vain pysy toimituksen tahdissa
Tällä kertaa en lähteny arpomaan pikkupajojen kanssa, joten menin suosiolla semmoseen, johka voi sitte tarvittaessa myös reklamoida. Pienellä Googlettelulla Kauhajoki - Kankaanpää -akselilla oli ainoastaan yksi liike, joka oli myös sesongin ulkopuolella auki lauantaisin. Eli FirstStop Kankaanpää.
Avon renkaat oli viä kuin uudet kulutuspinnaltaan, mitä nyt vähä vanhat.
Ja ne vanhat kumithan jäi kierrätyslavalle…
Viimeksi kun soittelin MJK-Motorsporttiin, oli 2-pilarinosturi viä merillä… Eli piti jarrujen kimppuun käydä perinteisesti jakkarakorkeudella.
Ekana pisti silmään päivittynyt jarruletkun liitos! Vanhat ei ihan aina ole parempia Ton voi vaikka mutterimopolla aukasta. CRS:stä huolimatta ei tarvinnu kuitenkaa koskea tällä kertaa...
Vanhat palat oliki jo ihan loppu… Huomashan sen äänestäki.
Levy ei sitte irronnu ilman kiinnekeraudan irrotusta, joten en sitte jaksanu hakata sitä auki, ku mutterimopokaa ei koloon sopinu. Ehkä pitkillä jatkoilla jostain kaukaa, mutta toisaalta en tiä kestäiskö ne halvat e-torxit mopoa…
Saahan sen pykälän sorvauksen näinki tehtyä…
Etujarruihin en tätä ranea tekis, mutta takajarruis ihan ewk.
Olin niin öky tällä kertaa, et sijotin männän kiertotyökaluunki! Ihan nussakasti meni oikeilla välineillä. Toki olis sen varmaa v*ttupihdeilläki saanu ku aikansa kiroo...
Motonetin listoilla on palat jousilla ja ilman. Siinä misä on jouset, on se vain toisessa palassa. Mulla oli paikallaan palat, josa on molemmis jouset. No mä arvoin noi jousipalat sit vaihtoehdoista, muuten ne oli samanlaisia keskenään eli varmaa molemmat olis ollu ok. Pienistä pykälistä palan takana johtuen jouselliset piti laittaa mäntää vasten (vai just toisinpäin, en nyt muista enää) eli siinä ei enää voinu arpoa.
Sit liukupinnat puhtaiks, tapit kiiltäväks ja rasvaa, jousi paikalleen… Ja toi jousi muuten puuttu ku purin Ei se mitenkää järjellisesti sieltä tipu ja tuskin on mädäntynykkää, ku reiät oli tyhjät, eli ehkä edellinen asentaja on ollu tosi rane. Vähä huterasti se kiikkuu ilman tuota jousta ja olihan ne palakki ihan vinoon kulunu… Toki ton jousen puute olis pitäny hokata renkaita vaihtaes jo, mut ei pistäny silmään vaikka jarrupaloja siinä hommas yleensä tiirailenki. No jatkos tiän, et noitaki pitää kattella sillä silmällä, varsinki ostamisen jälkeen…
Toisella puolella sit oliki jousi tallella.
Ja palat lähes uudet… Pistin silti uudet.
Männän suojakumi oli kuitenki rikki. No lauantai-ilta, kaupat kii, auto saatava kasaan… Mennään näillä. Ja harvas paikas varmaa enää korjaussarjaa myytäiskää vaa tyrkyttäisivät satasella uutta satulaa. Pitää korjaussarja tilata PCS:ltä jos nosturille vaikka kastetyö tästä
Jousihässäkkä oliki niin jumis, että CRC:stä huolimatta piti alkaa ranettaan.
Kyllä se jousi poranterälle antautu
Ja ei muuta kuin talvinakit alle. Kerranki oon ajois! Ei sit tartte viime tinkaan hätäillä. Se on sitte aivan se ja sama ajaa muutama tuhat kilsaa sulaa tietä syksyllä, ku sulat ne muutenki on koko talven. Ja Turus on ollu jo yöpakkasia pari kertaa...
Ei se nyt niin paha ole… Vähä niinku og:n TRX-vanteet Auto oli uskomattoman hiljanen niinku kitkoilla kuuluuki. Eikä yhtää tärränny renkaat! Outo tunne suorastaan… Jarruttaes takapää vähä ravistaa, mut kokemuksesta tiän sanoa, että jarruttelee ens viikon käsijarrun kanssa, niin kyl ne palat muotonsa löytää
Sen verran päivä venähti, että tallin koriste jäi viä asentamatta Leveyttä tuolla on maltilliset 240 cm… Joten jos joku murehtii Coltin tallista tämän puuttumista, niin se on nyt sitte mulla. Sinänsä sikamaisesti tein, että Saabistin artikkeliin kirjotin "seinällä komei- leekin SAAB-kyltti", ja just ennen lehden ilmestymistä kävin siitä esittämässä ostohaluni Eli lehdessä ei ole asiavirhe, vaan posti ei vain pysy toimituksen tahdissa
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Nätit vanteethan nuo ovat. Komea väri kolkilla, pääsee noissa kuvissa hyvin oikeuksiinsa.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Eikai noi hyväkuntoiset hakkikset menny siis roskalavalle?
Jos meni, ni käy kalastamassa ne sieltä, voin niistä jopa maksaa
Jos meni, ni käy kalastamassa ne sieltä, voin niistä jopa maksaa
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Kiitos Nätit vanteet noi munki mielestä on, mut sais tulla ainaki 20 mm ulommas... Spacerikki kävi mieles, mut siinä ilmeisesti on riskinä, että saa laakeroida joka nurkan aika nopsaa uusiks.Rattivaihde kirjoitti:...
Mitä väriin tulee, nin musta tuntuu, että ios8 on vääristäny kuvia entisestään... Toki nätti toi siltiki on pestynä, mut kuvahan on just semmonen ku Applen propellihattunörtti on koodipätkäänsä ykkösiä ja nollia latonu.
FirstStop Kankaanpäähän ne jätin. Käy dyykkaamas sieltä. Mee Ikaalisten kautta niin voit poiketa samalla Niinisalon sotkus kaffeella Ite oon tommosilla seittemän talvea kovettuneilla ajanu yhden talven, ja se sai riittää mulle. Toki jos myyntiautoon pitää saada vain jokku lailliset kumit, niin asiahan on eri.Coltti kirjoitti:...
Ps. toiset kaks oli kuvan kaltaset ja toisesta parista puuttu arviolta 30 % nastoista. Pintaa toki niiski.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Ite ajoin viimetalven moisilla, mut ne ei ollu kovat.
Tais mennä jonkun asiakkaan auton alle n. Parilla huntilla.
Tais mennä jonkun asiakkaan auton alle n. Parilla huntilla.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Ai joku oikeesti ostaa vajaa 10 vuotta vanhoja käytettyjä renkaita parilla sataa On se maailma ihmeellinen paikka.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Sillähän noi rengasliikkeet juuri tilin tekeekin. Ei niistä mitään veroja makseta.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Just. No kiva tietää. En silti ole kateellinen rengasliikkeelle enkä mahdolliselle ostajallekkaa Ihmettelen vain, että miksi maksaa vanhoista sohloista kun uudet on tuossa kokoluokassa n. 300 e. Ei ehkä Vianorilla, mutta ainakin yhden pikkupitäjän virolaisten pitämäs liikkees. Tosin en nyt silti vihjaa, et ne olis pölliny renkaat jostain
Toki sitte ku mennään "isoon" kokoluokkaan, eli vähintään 17", niin siä mäki alan tajuamaan käytettyjen kauppaa, ku uudet maksaa merkkikumeina jotain ihan sairasta... Ja taas sattuneista syistä mä en enää halpiskumeja autoihin osta. Ja tiän myös jo sitten siihenki vastauksen, että haluanko edes tilata netistä halpoja merkkirenkaita, ku on nyt yksi halpissarja täysin epäsymmetrisiä ja yksi merkkisarja yhdellä epäsymmetrisellä renkaalla... Kaks paskaa sarjaa saman kesän aikana opetti kantapään kautta jotain.
Toki sitte ku mennään "isoon" kokoluokkaan, eli vähintään 17", niin siä mäki alan tajuamaan käytettyjen kauppaa, ku uudet maksaa merkkikumeina jotain ihan sairasta... Ja taas sattuneista syistä mä en enää halpiskumeja autoihin osta. Ja tiän myös jo sitten siihenki vastauksen, että haluanko edes tilata netistä halpoja merkkirenkaita, ku on nyt yksi halpissarja täysin epäsymmetrisiä ja yksi merkkisarja yhdellä epäsymmetrisellä renkaalla... Kaks paskaa sarjaa saman kesän aikana opetti kantapään kautta jotain.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Aamen.JP_Vette kirjoitti:Just. No kiva tietää. En silti ole kateellinen rengasliikkeelle enkä mahdolliselle ostajallekkaa Ihmettelen vain, että miksi maksaa vanhoista sohloista kun uudet on tuossa kokoluokassa n. 300 e. Ei ehkä Vianorilla, mutta ainakin yhden pikkupitäjän virolaisten pitämäs liikkees. Tosin en nyt silti vihjaa, et ne olis pölliny renkaat jostain
Toki sitte ku mennään "isoon" kokoluokkaan, eli vähintään 17", niin siä mäki alan tajuamaan käytettyjen kauppaa, ku uudet maksaa merkkikumeina jotain ihan sairasta... Ja taas sattuneista syistä mä en enää halpiskumeja autoihin osta. Ja tiän myös jo sitten siihenki vastauksen, että haluanko edes tilata netistä halpoja merkkirenkaita, ku on nyt yksi halpissarja täysin epäsymmetrisiä ja yksi merkkisarja yhdellä epäsymmetrisellä renkaalla... Kaks paskaa sarjaa saman kesän aikana opetti kantapään kautta jotain.
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 ja 9-3 SS 2.2TiD my03
Kolkki saa mennä vaihtoon. Laiska diesel vituttaa, manuaalilaatikko vituttaa, yllättävän iso kulutus dieseliksi vituttaa, auto on kuin jääpuikko jo alle 10 asteen keleillä - 10km taajama-ajo töihin saa just ja just lämpöviisarin nouseen pohjasta.
9-3 SS oli erittäin rakastettava auto. Lisäksi alusta oli kai enemmän kuin hemmetin hyvä, ja mutkateillä suorastaan nautinto. Ergonomiakin tämmösellä isomahaselle 193 cm pitkälle miehelle oli loistava.
Isompaa autoaki tartten. Vihaan farkkuja, mutta toisaalta tyttöystävän kanssa kun johki lähtee, niin mukana seuraa myös pari isoa koiraa. Kyllähän ne hyvin sedaninkin takapenkillä pyöri, mutta...
Eli nokka kohti häkkikauppiasta Espooseen. Polttoainetalouskin näytti niin, että ehkä tarttee tankata, ehkä ei…
Pieni varikkopysähdys kuitenki piti ottaa, jos vaikka ei päästäkkää kauppoihin…
On se autokauppiaan arki vaikeaa. Puhelimessa luvattiin priimaa nättiä autoa, vain huoltokirja puuttuu, mutta kaikki toimii. No paikalle kun pääsin, niin totuushan oli jotain muuta. Pientä esimakua pikaisesti:
-jakopää rallattaa kylmänä (yllätys?)
-meikkipeilien peitepalat puuttuu
-pitkät valot ei toimi
-akku ihan finiitto
-takapönttö mätä
Häkistä saa häkkikamaa, harrastelijoilta kai rehellisimmät kaupat ehkä?
Mutta kaikesta huolimatta vaihtotarjous oli niin houkutteleva, että otin uuden projektin. Renkaat femmasta jäi häkkiin ja otin omat kitkani mukaan.
Tämä ketju jää nyt vain avolle. Jatkan uudessa femman kanssa.
9-3 SS oli erittäin rakastettava auto. Lisäksi alusta oli kai enemmän kuin hemmetin hyvä, ja mutkateillä suorastaan nautinto. Ergonomiakin tämmösellä isomahaselle 193 cm pitkälle miehelle oli loistava.
Isompaa autoaki tartten. Vihaan farkkuja, mutta toisaalta tyttöystävän kanssa kun johki lähtee, niin mukana seuraa myös pari isoa koiraa. Kyllähän ne hyvin sedaninkin takapenkillä pyöri, mutta...
Eli nokka kohti häkkikauppiasta Espooseen. Polttoainetalouskin näytti niin, että ehkä tarttee tankata, ehkä ei…
Pieni varikkopysähdys kuitenki piti ottaa, jos vaikka ei päästäkkää kauppoihin…
On se autokauppiaan arki vaikeaa. Puhelimessa luvattiin priimaa nättiä autoa, vain huoltokirja puuttuu, mutta kaikki toimii. No paikalle kun pääsin, niin totuushan oli jotain muuta. Pientä esimakua pikaisesti:
-jakopää rallattaa kylmänä (yllätys?)
-meikkipeilien peitepalat puuttuu
-pitkät valot ei toimi
-akku ihan finiitto
-takapönttö mätä
Häkistä saa häkkikamaa, harrastelijoilta kai rehellisimmät kaupat ehkä?
Mutta kaikesta huolimatta vaihtotarjous oli niin houkutteleva, että otin uuden projektin. Renkaat femmasta jäi häkkiin ja otin omat kitkani mukaan.
Tämä ketju jää nyt vain avolle. Jatkan uudessa femman kanssa.
Viimeksi muokannut JP_Vette, Pe Loka 10, 2014 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanansa)
Onko V6?
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22