Tässä raportti tapahtuneesta.
Ensimmäinen tarkastus kohde oli moottorin rele hanskalokeron takana
kojelaudan kannen alla, kärjet olivat tussahtaneet aivan pilalle.
Uusi rele paikalleen, edelleen moottori on hengetön.
No irrotan sitten koko puhallin kotelon akvaariokotelosta ( on muuten aika kenkku irroittaa jos on ilmastointi ) no moottorin hiilet olivat sitten finaalissa.
Hiilien mitta on ( lev 8mm paks 8mm ja korkeus n.15mm ) jos joku kaipaa
tällaista tietoa, mm..citroen käyttää samanlaista moottoria kuin SAAB.
Sähköpistokkeet ovat erilaiset.
No hiilet tuli vaihdettua ja systeemi kasattua, no nyt se puhaltaa mutta
eipä puhalla lämmintä.
Ainoastaan HI asennossa tuppaa todella kuumaa tai LO asennossa todella
viileää.
Nyt otin tarkasteluun kojelaudassa olevan anturin joka ilmee kabiinista ilmaa sisälleen ja siitä haistelee kabiinin lämpötilaa, jaahas propelli ei pyöri.
Anturi irti ja hiukan rasvailua ja takaisin kiinni, no nyt se pyörii ja kas kummaa kabiiniin alkoi tulla myös lämmintä ilmaa ihan halutun lämpötilan
mukaan...
Taas toimii...

Että tällainen projekti, ihan vaan sillä kerroin että jos jollakin olisi samantapaisia ongelmia...