93 2.0t -02 moottorijarru
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 4
- Liittynyt: Su Maalis 17, 2013 16:00
- Paikkakunta: Kangasala
93 2.0t -02 moottorijarru
Otsikon mukainen auto ei anna moottorijarrua kuin vasta korkeammilla kierroksilla ajaessa. Esim. 60 km/h nelosella ja kaasu ylös. Joskus kytkimen polkaisu laittaa moottorijarrun päälle ja joskus jarru tulee pienellä viiveellä kun on hetken rullannut kaasu ylhäällä. Jarrukliinerillä ei ole löytynyt imuvuotoa ja EVAP on tukittu. Missä voisi olla vika vai onko ominaisuus?
9-3 Turbo Jubilee -02 Biopower
Re: 93 2.0t -02 moottorijarru
Taitaa olla ennemminkin ominaisuus että kierrokset laskee todella rauhallisesti, varsinkin kun kierrokset ovat alle 2000varvia. Ei ainakaan aerossa isoa moottorijarrua ole ja rullattu nyt noin 155tkm. Diesel taas omaa hyvän moottorijarrun.
Saattaa liittyä noihin päästöhässäköihin, enemmän auton softasta tietäjät varmaan osaa kommentoida paremmin.
Saattaa liittyä noihin päästöhässäköihin, enemmän auton softasta tietäjät varmaan osaa kommentoida paremmin.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: 93 2.0t -02 moottorijarru
laita 2 tai 3 :nen 60 vauhista niin rupee konekkin jarruttamaan
ykkösen kun tumppaat pesään niin suorastaan tökkää mutta kierrokset ampuu punaselle.
tosta kuuden kympin vauhista voi tuikata kakkosen ihan huoletta tupaan. silloin ei kierrokset ole kohtakaan punarajalla
ykkösen kun tumppaat pesään niin suorastaan tökkää mutta kierrokset ampuu punaselle.
tosta kuuden kympin vauhista voi tuikata kakkosen ihan huoletta tupaan. silloin ei kierrokset ole kohtakaan punarajalla

# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: 93 2.0t -02 moottorijarru
Fuelcuttia moottorijarrutuksissa voi softassa säätää, mm. kierrosten ja vaihteiden suhteen. Vakioasetukset on mukavuuspainotteisia mutta ihan kierrosrajaa laskemalla saa arkiajossa moottorijarrutuksen hyödyn paremmin toimimaan.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: 93 2.0t -02 moottorijarru
Nykiikö teillä muilla auto jos esim. 80km/h vauhdista laittaa kolmosen ja päästää kytkimen nopeasti ylös? En tarkoita siis mitään moottorin pätkimistä vaan että auto nytkähtelee pari-kolme kertaa. Mietin vaan onko vika vai ominaisuus... kytkimen kun päästää hitaasti ylös niin kyyti on tasaisempaa.
Re: 93 2.0t -02 moottorijarru
Kuulostaa omaan korvaan väsyneeltä moottorin tukikumilta.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96