Kuullut et kestäs passi ahtoja paremmin joten pystyykö tonnaris sen kääntää ja miten se olisi (kuten letkupää minne, kiinnitysputkia tarve uusia jne) modattavissa?
Ei noita 9-3 tai 9-5 tiedossa et voisi verrata ja omas vaaka asennos et letkunpää on nyt keulaanpäin.
bypass kääntö kuten 9-3/9-5
bypass kääntö kuten 9-3/9-5
Viimeksi muokannut Kupari, Pe Loka 17, 2014 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: bypass kääntö kuten 9-3/9.5
Voi kääntää ihan sellaisenaan, itselläkin oli jonkin aikaa samalla tavalla, kuin femmassa ja kolkissa. Ääni ainakin oli hieman terävämpi. Ei vaadi mitään modauksia. Alipaineletku lähtee suoraan ylöspäin, jos menet pässiä kääntelemään.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: bypass kääntö kuten 9-3/9.5
Kiitos
Tulossa uusi niin laittaa sen toisinpäin. Letkut, cooleri, putket ei vuoda, alipainepuoli ok ja tuo passi ehkä aavistuksen antaa ilmaa imettäes läpi
Oma alkoi siis voimakkaasti suhahtaa kuin ulospuhaltava dumppi olisi ja painetta ei jaksa pysyvästi pitää kaasu pohjassa 1,24 vaan vatkaa humpaten 1,05-1,24 väliä.
Kestää 1,05 max ja laskee siitä kuten oikein kuuluisikin, tosin ei siis ole kaasu aivan puhjassa tällöin.
Pitääkö muuten tuo parempi ahtokesto kutiaan vai viidakon legenda? Toimiiko samoin kuin toisinpäin vai sakkauttaako ahdinta tai tuleeko muuta ongelmaa?
Mua nuo teiniääni suhahtelut ei kiinnosta viisikymppisenä harmaapartana vaan lähes äänetön raaka sleepervoima.

Tulossa uusi niin laittaa sen toisinpäin. Letkut, cooleri, putket ei vuoda, alipainepuoli ok ja tuo passi ehkä aavistuksen antaa ilmaa imettäes läpi
Oma alkoi siis voimakkaasti suhahtaa kuin ulospuhaltava dumppi olisi ja painetta ei jaksa pysyvästi pitää kaasu pohjassa 1,24 vaan vatkaa humpaten 1,05-1,24 väliä.
Kestää 1,05 max ja laskee siitä kuten oikein kuuluisikin, tosin ei siis ole kaasu aivan puhjassa tällöin.
Pitääkö muuten tuo parempi ahtokesto kutiaan vai viidakon legenda? Toimiiko samoin kuin toisinpäin vai sakkauttaako ahdinta tai tuleeko muuta ongelmaa?
Mua nuo teiniääni suhahtelut ei kiinnosta viisikymppisenä harmaapartana vaan lähes äänetön raaka sleepervoima.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01