arvelen, jotta se on kartiosokka, siksi niin tiukassa. jos hakkaamalla ottaa, niin taakse on fyllättävä tiukasti tukea, jotta iskulla on vastintukea, retkua vasten ei saa mitään voimaa perille.
Jonkun sortin puristinhan ainakin 900 versioon tarvittiin, lyönti retkuun akselin ei kunnolla voimaa tuota, ja eikuulemma pääse oikein lyömäänkään.
minä modasin isosta mutterista avainväli 41 mm puristimen, laikalla pala pois ja hieman piti sisältäkin kalvaa kamaa laikalla ja porasin kierteet ulostyönninruuville. halkio vastapuolelle, jotta sokka mahtuu pujottumaan. ruuviksi panin pitkän M10 lukitusruuvin väärinpäin, eli se väätiökolo keskittää/ estää lipsumisen.. 2 mutteria tiukkaan perätysten kontraan. toki voihan kärkikoloa hieman porailla tavalliseenkin pulttiin.
-------------------------------------
Kovakundi kirjoitti:Elikkäs vaihteensiirron rättinivel tullut tiensä päähän, tarkoituksena itse ehjätä se taas kuntoon, ongelmana on nyt se, etten saa sitä rättiniveltä irti. Molemmat mutterit jo irroitin mutta se pienempi pultti ei ole meinaan liiku mihinkään,eikö sen kuulukkin lähteä irti? vasaralla sitä hiukan jo kopsuttelin tuloksetta. Pientä ohjeistusta kaivattaisiin nyt tuon rättinivelen irroitamiseen
http://aijaa.com/Yy7pOo