Seuraavanlainen ongelma olisi omassa T8 Specialin ajokuntoon laitossa ilmennyt:
Turbossa pinnapulteilla kiinni oleva laippa, johon ainakin tämä vakioputkissa ennen downpipea oleva putkenmutka kiinnittyy, tuntuisi olevan väärän mallinen (tai vastaavasti tuossa "turbomutkassa on väärä kiinnitys). Turbon laippa on siis kartiomallinen, kun taas tässä downpipeen menevässä mutkassa on tasainen kiinnityspinta.
Kaverin kanssa tulikin mieleen, että onko näissä vain ruotsinmarkkinoille tarkoitetuissa T8 Specialeissa jotenkin eroava turbon laippa näihiin yleisempiin ajokkeihin verrattuna?
Kuinka kanssafoorumilaiset ovat oman pakoputken kiinnityksensä tuohon turboon soveltaneet? Juurikin tämä turbon pää on siis ainoa ongelma enää pakoputken osalta, muuten kaikki osat kyllä olisivat valmiina.

Ongelman kuvaus ei varmaan ollut mikään selvin mahdollinen, mutta yritän lisätä tänne vielä' havainnollistavaa kuvaa kunhan tätä foorumia opin käyttämään!

- Sami