Vaikka tää onkin hauskaa nii ehkä yritetään pysyy edes piiiikkasen paremmin tos topicis, eiks je

Jep, vitu*aa maksaa moisista prikoista niin saamaristi, tavalliset lasitkin maksaa kaikkineen päivineen 400-600€.AC kirjoitti:Ootteko muuten koskaan miettiny paljo nois aurinko/silmälaseis on katteita? Ei voi oikeesti valmistus maksaa montaakaan prosenttia kok. hinnasta.![]()
No, tulee silti kesäsin ajeltua noi Gantin himmentimet pääs, imagolisä verrattuna Tiimarimalliin on huomattava(Ainakin omien korvien välis).
Vigge kirjoitti:Että revi siitä
Hah hah900aero-84 kirjoitti:itellä rayban predatorit samat joita willi smitti ja se vanha äijä käytti MenInBlack ykkösessä
Mä taas "reiskojen" nimeen, jotka muuten sitten löytyivät oltuaan hetken kadoksissa. Ne olivat koteloineen kuskin penkin alla. Onnex löytyi, sillä muija osti ne mulle synttärilahjaksi ja olis repinyt peliverkkarit, jos niitä ei olisi löytynyt9-5tW kirjoitti:..itse vannon serengetien nimeen.
Ja vaihtohan tapahtui900S kirjoitti:No perskutti! Olenkin ajatellut vaihtaa, kun ei nuo vaan ole oikein "hyvät".NG900T kirjoitti: Kannattaa vaihtaa policet piloteihin