Turbon öljynpaluun vuoto

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Lenska
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 22:42

Turbon öljynpaluun vuoto

Viesti Kirjoittaja Lenska »

Moro.
Auto on 9000 CS 2.0 LPT 96'. Näyttäis vuotavan tuo garretin öljynpaluu putki (paksu) turbon päästä kun tippoja tulee siihen alimmaiseen pulttiin ja siitä sitten alas. Onko kukaan vaihtanut tähän tiivistettä ja osais kertoa että pitääkö downpipe irrottaa ja ne pienemmät putket että mahtuu vaihtamaan? Ja minkäslaisen tiivisteen se kaipaisi? Jotain itseleikattavaa paperitiivistettä löytyy mutta se ei varmaan lämpöä kestä? :D
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2545
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Re: Turbon öljynpaluun vuoto

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Itse olen tuon joskus turbo paikoillaan vaihtanut ja muistaakseni DP:n otin irti ja muuta en. Pahvitiiviste siinä on orkkiksenakin ja mullakin on oma tekele siellä välissä ja pelannut jo useamman vuoden.

Pari euroo maksaa se omatiivisteensä http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger- ... 5af38b60b9
Lenska
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Loka 08, 2014 22:42

Re: Turbon öljynpaluun vuoto

Viesti Kirjoittaja Lenska »

Kiitos j0ne infosta. Nyt on tiiviste vaihdettu. Ei edes tarvinu DP:tä irrottaa :) Alimmainenki pultti mahtu tulemaan ulos. Lähti helposti irti kun se putken alapään letku antoi sen verta periks mutta takasinlaitto oli vähän hankalampi. Tein ite tiivisteen ja laitoin vielä tiivisteliimaa. Toivottavasti ei tiiviste kärsiny eikä menny sontaa väliin kun mukiloin sitä takas :lol: . Huomenna koeajolle niin näkee toimiiko!
Vastaa Viestiin