Vaihtoon menee näin aluksi ainakin etualatukivarsien takahelat, polttimoita ja ulko/sisävaloja, ovipahvit ja pyyhkijän viiksi. Mahdollisesti takajarrut, tuntui äkkiseltään että toisella puolella ei ottaisi käsijarru kiinni (tarkistetaan). Tuulilasi on melko kärsinyt, mutta toivottavasti sen saa vaihtaa myöhemmin lämpöisemmällä kelillä.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Auton hakureissulla tulikin autoa ajettua melkein 400km. Kaikki tuntuu toimivan pääsääntöisesti kuten pitää, mitä nyt piktogrammissa palaa auton kuva koko ajan ilman muita ikoneita, täyskaasulla ja täysillä ahdoilla välillä röpöttää oudosti, ihan kuin menisi sytty pieleen?
Tänään sitten esiintyi toinen kummallisuus, kun jarrupoljin meni ykskaks pohjaan. Jarrut kuitenkin otti jotenkuten kun oli poljin ihan lattiassa, ja pystyi vielä ajamaan. Hetken aikaa ihmettelin parkissa ja pumppasin poljinta, niin syttyi jarrunesteen varoitusvalo ruutuun. No hain purkkikaupalla jarrunestettä ja täytin säiliön, eikä siitä ollut apua jarruille. Ajelin sitten faijalle esittelemään jarrutonta autoa, niin jarrut alkoivatkin toimia, mutta vetävät lukkoon (edellispäivänä absit mielestäni toimivat normaalisti kun testasin). No, aikani siellä autoa ihmettelin ja lähdin kotiin, niin huomasin liikennevaloissa, että kojetaulusta jostain kuuluu välillä raksutusta, ja samantapainen raksutus tuntui välillä myös jarrupolkimessa. Liekö sitten vain ABS-pumpun rele antautumassa...
Mitähän vielä... Takaluukun lukko aukeaa keskuslukolla normaalisti, mutta ei mene lukkoon kuin avaimella luukusta. Lienee kosketushäikkää liittimessä.
Luonnollisesti myös kattoverhoilu ja C-pilarien rätit menee uusiksi. Johan tuota on harjoiteltu
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vilkku-umpion johtonipussa oli yksi ylimääräinen liitin, mahtaakohan olla sivuperuutusvalojen liitin? Umpiossa ei kyllä ollut peruutusvalon paikkaa ainakaan...