Mites tommonen kun olen vaihtamassa pelkän takapissapojan tilalle jarruvalon, jossa pissapojan suutin.
Löytyykö piuhoja valmiina luukusta, mistä vedot jos ei ja tarviiko muuta vaihtaa?
Lisäjarruvalo CS
-
- "Hölösuu"
Lisäjarruvalo CS
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: Lisäjarruvalo CS
Ilmeisesti tuohon M1993 CSE:hen?
Onko tästä mitään apuja:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 26&start=0
Löytyykö kattoverhoilun alle kurkkaamalla kaksinapainen liitin, jossa valkoinen ja musta johdin? Jos ei, niin johdot pitää vetää takavalojen valvontareleeltä.
Minulla ei ole takalasinpyyhkijää, eikä pesusuutinta. Silti läpiviennissä oli pesuletku valmiina.
Onko tästä mitään apuja:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 26&start=0
Löytyykö kattoverhoilun alle kurkkaamalla kaksinapainen liitin, jossa valkoinen ja musta johdin? Jos ei, niin johdot pitää vetää takavalojen valvontareleeltä.
Minulla ei ole takalasinpyyhkijää, eikä pesusuutinta. Silti läpiviennissä oli pesuletku valmiina.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Re: Lisäjarruvalo CS
Minulla taitaa olla hommaan valmis asennussarja. Ongelmaksi muodostuu lähinnä juuri kumipalkeen läpiviennit. Sarjaan kuuluu em. uusi kumipalje johtoineen.
Toinen juttu on takavalovaroitusreleen ohittaminen/vaihtaminen uuteen.
Minulta lyöytyy myös soveltuva rele... vanhankin voi tosin ohittaa.
Tein joskus aikanaan yhden muutostyön ja pidin sitä haastavampana kuin voisi sen ensikädeltä olettaa olevan.
Toinen juttu on takavalovaroitusreleen ohittaminen/vaihtaminen uuteen.
Minulta lyöytyy myös soveltuva rele... vanhankin voi tosin ohittaa.
Tein joskus aikanaan yhden muutostyön ja pidin sitä haastavampana kuin voisi sen ensikädeltä olettaa olevan.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB