Mikäs on tuon malliauton vuosimalli? Uudemmalla kiinnityksellä olevat etupenkit, mutta vanhemman näköinen keskiosa käkkärin ympärillä? Turvavyöt kiinni autossa, ei penkeissä?
Ihan pätevän näköinen kapistus oli tuo noja. Nyt menee kyllä vakavasti harkintaan.
Kiitos! Auton vuosimalli 90, turvavyöt keskikonsolissa kiinni, auto on 3-ovinen ja olen sovittanut nuo tonnarin penkit sinne! Ja kiitos turbo16, että laitoit kuvat sivuillesi!
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Hmm, mulla on edessä uudempien penkkien asennus -88 satkuun. Olipa hyvä nähdä nuo kuvat, kun just arvelutti se, että mahtuuko tuo vanhanmallinen keksikonsoli nuiden penkkien väliin. Hyvinhän se tuntuu mahtuvan. Mun projektipenkeissä on vaan turvavyö penkin rungossa kiinni, mutta taidan irroittaa ja käyttää alkuperäisiä. Ei tartte uusia keskikonsolia. Penkin takakiinnikkeet joutuu kuitenkin "kemppiliimaamaan" ja takamatto pitää hommata jostain. No, tulipa eksyttyä aiheesta... pitääpä miettiä tuota verhoilujuttua.
Tietoa, kuinka istuu jeesuksenvanhaan(-83)... vai muuttaako se todella vanha keskikonsoli istuvuuden/käypäisyyden?
Tietty -88 keskikonsolikin olisi saatavilla muutamaan euroon(jollei ilmaiseksikin) jos viitsii itse purkaa mutta... en minä laiska ole, olen vain motivaatiorajotteinen..
Asiallinen boksi, kiinnostaa ehdottomasti. Mutta ei taida mahtua sähköikkunan katkasijat samaan pakettiin Jos nyt kuitenkin sattuu mahtumaan, niin tahtoo kans!
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä: Toiset osaavat laskea ja toiset eivät.
Joo kauppa se on joka kannattaa. Ihan siistin näköinen laatikko. Aika helppo tehdä tosin itsekkin. Konsoli irti ja vaikka pahvilaatikosta muotoilee mallin ja mitat. Sitten jotain muovilevyä tai vaikka vaneria. Kunnon kiinnikkeet tekee. Kulmat pyöristää ja verhoilee ja sit vaan paikoilleen. Aika nopea tosin tehdä jos on yhden jo tehnyt, mutta 60 egeä on kuitenkin 60.