Femmaan kävin matkahuollolta noutamassa uuven bensapumpun. Jos se nakuttelu loppus sillä sitte. Toki on tuottoakin pumpulla, jotta ei lopu kesken.
En tiiä millon asentelen, mut vois mukana pittee varuilta jos sattuu entinen porsimaan.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Neljä tulppaa tyyppiä NGK BCPR7ES sekä kaksi litraa DOT4-jarrunestettä. Öljyt ja suodatin on hankittu jo aiemmin, mutta ny huomasin että on tullut jo 9500 kilometriä öljynvaihdosta joten pitäisi varmaankin ruveta varaamaan huoltoaikaa. Tonnarillakin tullut siis jo kulutettua tiestöä päälle 10tkm. Ensimmäiseen satkuun on mun omistuksessa kertynyt 20tkm ja toiseen ehdin keräämään vajaat 30tkm, mukavia tasalukuja.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Fakiiri kirjoitti:Uuden immun, 76€ oli mielestäni ihan kilpailukykyinen hinta...
Ja immu tuli palasina maailmalta, pistokkeen kohdalta oli muovia lohkeillut palasiksi. Nähtäväksi jää kuinka sumuisilla saarilla reklamaatioon reakoidaan
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Läppäkotelon SS:n, ja katsastusajan ilman OBD ja pakokaasutestiä hintaan 25€. Nuo saa paikalliselta Saab-huollolta hintaan 27€, joten ei paha kokonaisuus.